Voeding lijkt ineens bijna op?!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sallie, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sinds gister lijkt mijn voeding ineens wel zo goed als op.... Waar ik tot nu toe genoeg had aan één borst per voeding, de voeding er bij wijze van uitspoot en er meer dan genoeg was, lijkt het nu wel helemaal omgeslagen. Het begon al dat er snachts na 5u slaap amper wat was ( normaal meest volle borsten). Verder kwam zoontje op één voeding na om de twee uur, en was niet tevreden na 2 borsten. Als hij onrustig wordt check ik even met de hand, maar twee keer waren ze ook echt helemaal leeg... Gisteravond, vannacht en nu ( zit nu te voeden) ging het wel, maar zeker geen overvloed te noemen. Het lijkt of hij binnen 5 min een borst leegklokt. Ik wil best vaker aanleggen é.d. , maar hij moet geen honger hebben natuurlijk!

Even ter info, ik ben aan de laatste dag van een ab kuur ivm borstontsteking. De ontsteking lijkt over trouwens! En verder heb ik het gevoel dat mijn eerste menstruatie er aan zit te komen. Als hij honger houdt zal ik moeten mengen met fv, en dat was ik eigenlijk nog helemaal niet van plan... Dusss, help en wat nu?!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Verkeerde topic! Ik zal het verplaatsen naar bv...

Deel Deze Pagina