voeding malen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama juul, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama juul

mama juul Lid

25 dec 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik kom hier sinds kort op het forum.

In een ver verleden ( mijn zoon is nu 6 ) heb ik zo'n heel klein handig keukenmachientje gebruikt voor zijn 1e hapje...

Ik wil nu met mijn dochter gaan beginnen maar kan nergens een handig klein apparaatje vinden..

Heeft iemnand tips ?:(

groetjes Juul

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Welkom allereerst.
    Heb je al bij blokker gekeken?
    En anders gewoon een staafmixer gebruiken?
    Zelf heb ik een elektrische uiensnijder gebruikt in het begin en was maar voor een korte periode dus vond het niet nodig iets anders te kopen en het werkte perfect.

3. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Wij gebruiken de BabyCook, werkt echt geweldig goed!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hebben ook een staafmixer, werkt echt prima

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook een babycook. Het is een beetje een luxeding hoor...want met een staafmixer kan het ook. Maar het is wel enorm handig. Je gooit het eten er desnoods bevroren in (vlees, aardappels, groente, alles kan bij elkaar), en het komt er gestoomd en gepureerd weer uit! Weinig afwas dus, en erg makkelijk.

6. 894hi

894hi Niet meer actief

je krijgt zo een ding van avent bij een abbo op een blad voor ouders .. kinderen geloof ik ?

dan ben je rond de 50 euro kwijt met abbo en in de winkel is die 119 euro geloof ik

ik heb hem hier ook :D

alleen heb ik nog geen iedee op welk blad ik nu een abbo heb haha

-----------------------------------------------------------------
    Deze is nu gratis bij een abbonnement (Eur. 53,-) op Kinderen.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Je hebt van Avent ook een losse blender...
    waar iedereen het hier over heeft is een stomer en blender in 1...Ik heb zelf de babycook ook, maar als je echt op zoekn bent naar zo'n klein blendertje zou je op de sitevan Avent kunnen kijken!
    En ik dacht ook dat ze een kleintjebij de Kijkshop hadden van Princess

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Ik heb sinds kort ook die Avent/Philips Blender en stomer in 1 met een abonnement op de Kinderen. Echt een super ding!
    Verder heb ik nog zo'n soort nep Magic Bullet, zo'n bakje waar je groente en fruit in kan mikken en als je op de deksel drukt, hakt hij het fijn. Het werkt aardig goed hoor voor die 5 Euro waar ik hem voor heb gekocht bij het Kruidvat. Ik neem hem binnenkort mee op vakantie.
    Alleen is die van Avent makkelijker in gebruik, ook om weer schoon te krijgen.

9. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik gebruikte de staafmixer in het begin en daarna de keukenmachine. Ik maakte vaak meerdere porties per keer en dan is dat wel handig. Mijn tip van de week: bewaar de porties in de vriezer in zo'n siliconen muffinvorm (diepvrieszakje eromheen). Dat is zo'n 100g per bakje.

10. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik gebruik gewoon de Avent bakjes, eerst altijd voor afgekolfde melk, daarna voor het warme eten :).

11. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staafmixer en daarna lekker vorkje. Hier werd al héél snel de voeding niet meer gemalen. Kijk dus ook goed hoelang je dit wil gaan doen, anders is de aanschaf van zo'n babycook oid echt heel duur.

12. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Had ik ook. Zijn inderdaad ook handig. Ik kookte heel veel in één keer en dan verschillende gerechten zodat ik niet iedere dag hetzelfde gaf. Alsof ik een weeshuis had... ;)

Deel Deze Pagina