Tsja, bij de tweede was het nog wel redelijk te doen, maar wat vraag ik nu in hemelsnaam voor dit kindje. Als het een meisje is dan gaat het nog, maar als dit weer een jongen wordt.... ehm, ik zou het echt niet weten. Behalve kadobonnen, maar ja.... dat is ook zo standaard en ik vind het wel leuk om iets specifieks aan bepaalde mensen te vragen. Dus, iemand een goed idee, laat maar komen.
Zilveren spaarpot. Baby armbandje Zilveren rammelaar Inlijsting van het geboorte kaartje, of een schilderijtje hiervan Nieuwe kleertjes Mooie leren slofjes
Iets waar je andere kinderen allebei mee gedaan hebben, voor de derde nieuw? Of even denken... Een mooie wollen slaapzak van bijv Selana Een eco schapenvacht om op te liggen Duurzaam speelgoed voor alledrie, bijv Ostheimer Stokke triptrap, de derde wil tenslotte ook aan tafel tzt Mooie draagdoek of zak (bijv Beco of Manduca, kijk naar ergonomische, geen babybjorn)
Of een zilveren besteksetje met de naam erin gegraveerd. Ik vind het nu ook al lastig bij de 2e...ga waarschijnlijk toch veel kadobonnen vragen.
Zat ook al te denken wat ik moest vragen voor deze baby (2e...ook een meisje) Ik vraag waarschijnlijk ook veel cadeaubonnen of misschien kleertjes, omdat het een ander seizoen is en het geen kopie hoeft te worden van haar grote zus! Maar idd, speelgoed, knuffels o.i.d. heb je allemaal al..
Een jasje, schoentjes, goede slaapzak, mooi boxkleed; dingen die je misschien al wel hebt, maar die ook leuk zijn om nieuw te hebben voor dit kindje en misschien al wel versleten zijn... Muziekdoosje, spaarpot of een mooi voorleesboek. Of iets wat er een paar jaar geleden misschien nog niet was, zoals een Lodger Wrapper o.i.d.
Luiers in allerlei soorten en maten... Boekjes waar de groten ook in kunnen lezen... Een mooie kinderbijbel...
Boekjes inderdaad! Altijd leuk!! Of anders een persoonlijk schilderijtje (van bijvoorbeeld het geboortekaartje). www.leukeschilderijtjes.nl leuk idee misschien?