Hoi Ilja, Even n vraagje; Onze dochter is nu ongeveer 3600gr en 50cm. (5 weken te vroeg geboren) Ze krijgt nu 7 x 100. Moet eigenlijk minder volgens de richtlijnen maar ze heeft dan nog zo'n honger en heeft haar flesje binnen 8/10 min op (100ml). Gister heeft ze 2 x 120 gegeten en 1 x 80 1 x 60 2 x 100. Dus maar 6 voedingen.... Maar wel allemaal heel snel. Gaat dit goed? Moet ik iets veranderen. Ze moet toch eigenlijk langer over der flesje doen... Alvast bedankt voor je antwoord en tijd. Groetjes Tosca
Hoi, Misschien dat je eens 6 flessen van ca. 110cc moet gaan aanbieden met een kleinere speen. Als ze snel de fles leeg hebben kunnen ze het gevoel hebben dat ze nog honger hebben, terwijl ze toch voldoende gehad hebben. Je hebt ook kans dat er momenteel wat regeldagen om de hoek kijken. vaker willen drinken, meer willen drinken. Ilja
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb nu de Difrax speen (small) Zijn er kleinere? Als het een regel dag (dagen) zijn dan moet dat toch snel weer "normal" zijn... Maar zoniet zal ik zeker 6 x 110 geven. Oja, nog een klein vraagje, Nutrilon kan je toch alleen per voeding klaar maken, niet alvast voor de hele dag? Nogmaals bedankt. Groetjes Tosca
Volgens mij is dat idd één van de kleintse speentjes. Regeldagen duren over het algemeen niet langer dan drie dagen. En met afgekookt water kun je best wat meer voedingen klaar maken om ze vervolgens achterin de koelkast te zetten, maar het beter is elke voeding apart te bereiden. Ilja
Hoi Ilja, Ze heeft vandaag 3 voedingen 110 gedronken, en lijkt verzadigd. Laatste voeding van 15.00 zelf langzaam voor haar doen, netjes 20 min. Hopen dat ze zo goed door blijft gaan. Bedankt. Groetjes Tosca