Voeding mengen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Emmaatje, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi,

Ik heb een vraag...wij kregen het advies van het CB om voor Daan Friso 1 en Friso 1 Comfort te "mengen". Nu heb ik zonet 1 pak van elk in het bewaarblik gedaan, letterlijk bij elkaar in dus.. :( nu twijfel ik of dat wel goed is. Ik heb het met een lepeltje wel goed doorelkaar gemengd, maar mag dit wel zo?Of moet het echt lepeltje voor lepeltje, per fles gemengd worden...

Liefs Emma.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het beste zou zijn eerst zoveel schepjes van het één en dan nog zoveel schepjes van het ander. Dan weet je exact de verhouding. Met jouw vermenging weet je dat niet.

Maar het kan geen kwaad om het zo te geven hoor, alleen of je nu het doel kunt bereiken?

Ilja

3. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Oke, dank je wel!

Het is de bedoeling om hierna gewoon Friso 1 te geven, en geen comfort meer...aangezien ik het toch al bij elkaar in heb, probeer ik het eerst wel zo :rolleyes: Zo jammer om het weg te gooien he..

Liefs Emma

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb je goed.

edit Ik kreeg nog een tip van een mede-forummer.

Beide voedingen hebben een verschillende bereidingswijze. Comfort moet met water dat net van de kook af is en normaal met handwarm water. Zou je de comfort met handwarm water maken dan lossen de vezels niet op.

Ilja

Deel Deze Pagina