Hoi, Ik heb een vraagje over de voedingen van Chelsey (nu 4.5 maanden). Ze krijgt nog 5 flessen over de dag 8.30 (200 cc), 12.00 (200 cc), 16.00 (200 cc), 18.30 (200 cc) en om 22 uur (130 cc). Nu geeft de fles van 18.30 uur problemen. Ze geeft duidelijk aan dan honger te hebben, maar laat vaak wat staan en spuugt bijna de hele fles weer uit? Ze geeft altijd wel wat voeding terug, maar bij deze fles is het extreem. Nu heb ik zitten denken om om 18.30 uur dan maar een groentehapje te gaan proberen, met een halve fles of zo. Rond 19 uur gaat ze altijd naar bed. En om 22 uur maken we haar dan nog wakker voor de laatste fles. Heb jij een advies wat handig en verstandig is? Alvast bedankt voor het meedenken.
Hallo, Ik denk dat de fles van 18.30 uur te snel op de vorige fles komt. Ik zou proberen om inderdaad een beetje groete te gaan geven en daarnaast wat minder flesvoeding. Waarschijnlijk drinkt je kindje om 22 uur dan ook wat meer. Wanneer de bijvoeding wat meer wordt kun je ook terug naar 4 voedingen met rijstebloem in de laatste voeding. Groeten Eveline
Dank je wel voor je reactie. Geeft me even de bevestiging dat ik het goed doe. Met al dat spugen word ik soms best onzeker wat te doen. Gisteren de groente geprobeerd met 100 cc voeding, waarvan ze nog iets liet staan, maar zonder spugen! Om 22 uur nam ze 120 cc, dus blijkbaar heeft ze daar genoeg aan. Vanmorgen moest ik haar om half 9 weer wakker maken, dus ze heeft zeker geen honger gehad.