Hoi hoi even mening gevraagd 1 of 2 of beide niks eindelijk mogen we laten weten dat ons broertje ..... zal heten hij is perfect nog een echte uk mama en papa's 4de meesterstuk of Ons broertje is geboren .... is zijn naam Hij heeft 10 vingertjes en 10 teentjes alles erop en eraan hij moet nog even groeien dan kunnen we binnenkort met zen allen spelen en stoeien . andere suggesties of aanpassingen zijn ook welkom
Ik vind de eerste leuk. Niet te lang en het woord meesterstuk maakt het een speels en grappig gedichtje
Ik zou voor de 2e gaan.. Ik vind 'meesterstuk' juist klinken alsof je bezig was met een project wat toevallig goed heeft uitgepakt Niet als iets liefdevols wat je over een pasgeboren kindje zegt, in ieder geval..
Iets mooiers dan een wonderje kan je toch niet "maken" ? het eerste is idd iets van heel het gezin de 2de van de kindjes uit . De andere kindjes moeten er ook bij betrokken worden natuurlijk .
Precies, maar 'wondertje' klinkt in mijn oren echt compleet anders dan 'meesterstuk', dan denk ik meer aan een goed gelukt schilderijtje Ik vind het tweede gedichtje daarom liever overkomen.
haha je hebt wel gelijk !! Ik ga een ander verzinnen denk ik zonder meesterstuk waar toch inkomt dat jet ons 4 de is
eindelijk mogen we laten weten dat ons broertje ..... zal heten hij is perfect heel bijzonder mama en papa's 4de wonder beter ??