Hoe borsten minder snel 'slap' laten worden?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Druif, Mar 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hallo dames,

ik wist even niet goed hoe ik het onderwerp moest noemen dus ik leg het even uit.

Bij mijn eerste heb ik de bv na een half jaar binnen een week of 3 helemaal afgebouwd. Ik schrok ervan hoe mijn volle borsten opeens supersuperslap waren en pas na weer een half jaar weer wat vulling begonnen te krijgen.

Nu vroeg ik me af of ik het met een ander aanpak anders kan laten verlopen. Iemand ervaring?

2. Natasja2

Natasja2 Actief lid

Feb 16, 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik lees mee, want kan ook wel wat tips gebruiken. Nu geef ik nog steeds borstvoeding (eerste 5 maanden volledig, daarna 2 voedingen per dag), maar schrik van de theezakjes die ik nu heb (hoe is dat als ik helemaal heb afgebouwd over een tijdje?). ik doe met sporten wel veel borstspieroefeningen, maar is dat wel voldoende?
    dus kom maar op met de tips!

groetjes, Natasja2

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Daar zijn geen tips voor. Voor het geslonken melkklierweefsel komt weer vetweefsel terug, maar dat duurt vaak even. Het minste merk je als je langzaam afbouwt. Dan bedoel ik niet in weken, maar in meerdere maanden. De natuurlijke afbouw die je kindje doet. Dus dan heb ik het wel over een jaar of langer voeden.

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    geen idee tips zij dan ook welkom,

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1