Voeding nr. 3 onzin?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door frannie82, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Toevallig las ik laatst dat Dirksmama schreef dat voeding nr. 3 minimaal verschil aan verhouding voedingsstoffen heeft maar als extra zetmeel heeft toegevoegd.

En dat dit nou net niet nodig is omdat ze geen zetmeel nodig hebben om vol te zitten; ze kunnen gewoon eten.

Met de kinderarts afgesproken dat we zeker tot de eigenlijke uitgerekende datum doorgaan met flesvoeding.

Ik kon best nr. 3 gaan gebruiken.

Maar ik wil niet dat ze dan moeilijkheden gaat krijgen omdat die voeding dikker is.
    Dan zitten we weer te klooien met de maat speen ed.

Kan ik dan gewoon de nr. 2 blijven gebruiken?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat ik altijd begreep kan je prima 2 blijven geven, maar ben geen expert ;)

3. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    5 jaar terug bij mijn dochter bestond er nog niet eens nr 3...en was nr2 tot 12 maanden ipv tot 10 mnd... mijn 2e kindje heb ik ook geen nr3 gegeven en nu nr 3 krijgt het ook niet...

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb zelf de pakken naast elkaar gehouden en van de ene voedingsstof is het meer en andere weer minder. Puur commercieel dan.....

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb ook een tijdje nog 2 gegeven ipv 3. Later ben ik overgestapt op biologische opvolgmelk 3 van de AH. Dit omdat mijn zoontje niet goed tegen gewone melk kon en ik niet zeker wist of hij niet teveel van het een zou krijgen voor zijn leeftijd wat in 3 niet zit.

Deel Deze Pagina