Hallo Adriënne of Ilja, Mijn dochter slaapt overdag en 's avonds heel erg slecht. Ze wil niet slapen in haar bed en ook niet in de box. Ze is dan heel onrustig en begint steeds te huilen. Ik leg haar weg als ze haar fles heeft gehad, een boertje heeft gelaten en een schone luier heeft. Dat kan het niet zijn. Ik leg haar ook pas in bed als ik zie dat ze moe is. Ze slaapt alleen goed als ze bij je kan liggen. 's Nachts gaat het wel goed en slaapt ze gewoon in haar eigen bed. Meestal slaapt ze van 23.00 tot 03.00 en dan weer tot 7.00. Ik heb op advies van het cb de 10-minuten regel al toegepast maar dan raakt ze helemaal overstuur. Ik loop nu meestal naar haar toe en leg mijn hand op haar hoofdje waardoor ze weer kalmeerd en even in slaap valt. Ze wordt alleen daarna weer wakker waarna het opnieuw begint. Heb je misschien nog tips om haar wat beter te laten slapen? Groetjes Ka
Hallo Ka, Ik lees dat eigenlijk alle ingredienten aanwezig zijn om goed te slapen. Ze krijgt genoeg eten, boert goed, wordt goed verzorgd. Kan het zijn dat ze teveel prikkels krijgt overdag? Daar zou ze nog wel eens onrustig van kunnen worden. Je zou ook eens op het Cb kunnen vragen of inbakeren iets zou zijn. Daar kunnen ze voordoen hoe je dat het beste kunt doen. Soms wil de kinderwagen ook wel eens helpen, omdat die iets kleiner is en wat meer beschermend kan zijn. Succes! Groetjes Adrienne
Hallo Adrienne, Bedankt voor de tips! Ik heb haar vanmorgen in de kinderwagenbak gelegd met een shirt van mij en ze slaapt :O Hopelijk is het geen toevalstreffer omdat ze moe is na het badderen. Heb ook geen tv/radio aan gedaan en haar in een rustige hoek gezet. Ben erg benieuwd! Groetjes Ka