Sorry voor de slechte uitleg! Ik denk zeker dar de kramp op het moment van poepen minder erg is als het zuur wat gister omhoog kwam... Dan heb ik dus eigenlijk mijn antwoord...
Maar helpt dat ook voor de ontlasting zelf? Hij heeft nl verder niet echt krampen.. Alleen redelijk op het moment van poepen zelf
Ik weet niet of ik de honger met bv nog kan stillen hoor.. Zoveel heb ik niet meer... En ala ik elke keer aanleg stimuleer ik het natuurlijk weer.. Hij doet inderdaad een half uur ongeveer over de fles Eerst met een dr Brown fles met prematuur speen, de rest gaat veel te snel en dan verslikt hij zich steeds Nu zit diezelfde speen op een difrax fles aangezien de dr Brown fles net niet in de magnetron past en ik dus elke keer zat te kloten met de voeding eerst maken in een kleine fles en daarna overgieten
Maar met het aanmaken van Hero voeding kom je toch niet in de aanraking met magnetron? - helft gekookt water, voeding erdoor roeren, dan koud water erbij. Tegen kraampjes is het belangrijk dat voeding in heet water wordt opgelost, dan lost het veel beter op. Verder helpt dr Brown fles echt tegen kraampjes en wordt ook sterk aangeraden voor kindjes met reflux. Ik wil je adviseren om echt deze te blijven gebruiken.
Ik deed en doe altijd gewoon koud water in de fles, in de magnetron, voeding erbij en roeren Waarom is de dr Brown fles anders als de difrax? Ze zouden allebei moeten werken tegen krampen toch? En hoe werkt de dr Brown tegen reflux?
Difrax zegt idd tegen krampen te werken. Dr brown werkt tegen krampen Voor sommige kindjes zal een difrax fles goed genoeg zijn, maar bij heel veel problemen is een dr brownsfles beter. Er komt geen lucht in de melk, kan niet vacuum zuigen. Vaak bij kindjes met krampen, reflux of te snel drinken kan de dr brownsfles helpen. Het is vrijwel altijd de moeite waard te proberen. Gekookt water dood de evt bacterien in de voeding.
Hmm oke, dan maar weer de dr brownfles En dan nemen we het niet in de magnetron passen, rot schoonmakeb maar voor lief
Kwa schoonmaken; Koud water in de fles en schudden. Heet water in de fles (ik pakte een restantje uit de waterkoker) met wat zeep en schudden. Erna goed afspoelen met koud water en indien nodig even met de borstel erdoorheen. Ik vond het op de manier nooit vervelend. En als de vaatwasser aanging ging de fles erbij, incl alle onderdelen.
Hebben jullie ook nog een idee toevallig voor het klakken wat hij doet tijdens het drinken? Het is een tijdje minder geweest, en nu elke 3 slokken ingeveer is het raak... Met de bv deed hij dit trouwens niet Heb ook het idee dat hij dot bij de difrax fles veel minder deed... Maar Ik kan me niet herinneren dat toen ik 1,5 week geleden ook de dr Brown gebruikte dat hij zoveel klakte... Maar zou het misschien toch aan de fles liggen? Tongriempje en lipbandje zijn beiden gekliefd dus dat kan het niet zijn
Klakken betekend dat ze niet vacuum houden. En dat kan verschillende redenen hebben oa de speen. Als het bij een difrax speen niet gebeurd en dr brown wel kun je de difrax speen op de dr brown fles zetten. Of toch difrax fles gebruiken. Spruw kan bijv. ook de oorzaak zijn.
Hmm het ligt niet aan de speen zelf, althans dan zou het geklak Altijd moeten zijn neem ik aan Voor zover ik weet zit er ook geen witte waas in zn mondje Ik heb het idee dat ik het mezelf( vooral zoontje?) heel moeilijk maak door alles op te willen lossen.. Misschien moet ik het gewoon accepteren en gaat het vanzelf beter....