Voeding per winkel verschil?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Humbly89, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Hele stomme vraag misschien maar stel hem toch :p
    Liam krijgt nutrilon pepti,, sinds een week wil hij bijna niet drinken, echt maar 90 a 120cc,, die week had ik de voeding bij de kruitvat gehaald en daar zit geen plastic randje om de voeding heeft wat de DA wel heeft,, dus gisteren naar de DA geweest en daar de voeding gehaald en vanmorgen om 10.00 mee begonnen en hij dronk gelijk 160cc,, om 2 uur 180cc en om 18.00 190cc,, kan het dan aan dat ene plastic randje liggen wat er extra omheen zit bij de DA?? voeding voelt oowk luchtiger laat maar zeggen,,

Liefsz

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik weet niet precies wat je bedoeld met plastic randje?
    Heb je wel voeding gekocht van Nutrilon?
    Ik weet wel dat er verschil zit tussen bv kruidvatvoeding forte en Nutrilonvoeding forte. (die wij dus gebruiken). Ik ben overgestapt op kruidvat forte vanwege het enorme prijsverschil. Mn zoontje drinkt er gelukkig niet minder om, maar de poeder is wel wat vettiger heb ik het idee. Misschien is de smaak dus ook wel iets anders?

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Neej is echt precies de zelfde de voeding van nutrilon en dan de pepti 1 en bij de DA hebben ze een plastic randje om de bovenkant van de verpakking ( waar dat lipje zit die je lost trekt en waar je hem mee opend ) en bij de kruitvat, etos en trekpleister niet,, en die drinkt Liam dus heel slecht,, op die manier bedoel ik dan,,

Liefsz

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik vind het helemaal niet zo'n rare vraag.
    Lisanne krijgt Friso Intensief HA. Dit kost bij de kruidvat ca €14,- en bij de apotheek meer dan € 20,-. Ook wijkt de verpakking iets af(donkerdere kleuren) en is de houbaarheidsdatum korter. Ik heb het idee dat het bij de kruidvat misschien langer in een schap staat. Ook wordt het via de (huisartsen)apotheek wel vergoed en via drogist niet.
    Als Lisanne wel KMA blijkt te hebben, kan ik het gewoon via de HA halen.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Het zou kunnen. Misschien staat het idd langer. wat betreft dat plastic randje. Dit zit op alle voedingen die nutrilon maakt sinds kort. Nu stroomt dat langzaam de winkels binnen. Bij onze Etos hebben ze ze bijvoorbeeld al wel.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

De friso intensief ha heeft een nieuwe verpakking ,vandaar de afwijkende kleuren. Hoorde van een klant dat er hier bij de apotheek en drogist ook nog verschil zat tussen de kleuren. Wat betreft die vergoeding, als je het via de drogist koopt wordt het door de meeste zorgverzekeraars ook gewoon vergoed hoor :D

Deel Deze Pagina