Morgen krijgt Lisanne de provocatietest ivm mogelijk KMA. Nou moeten we om 8.45u op het CB zijn. Dus krijgt ze om ± 9.00 uur haar flesje. Wat zouden jullie doen? Laten slapen en hopen dat ze pas om een uur of 8 wakker wordt(is op het moment vaak zo, krijgt dan tegen 8.15u/8.30u haar flesje) of haar om half 6/6 uur wakker maken voor de fles en dan de volgende om 9.00 uur op cb? En dan in de 1e fles(6 uur) de dieetvoeding of de voeding die ze eerst had? Ik hoop dat m'n vragen en verhaal een beetje duidelijk zijn.
Sorry Saskia, ik zie je vraag nu pas. Ben wel benieuwd hoe je het hebt aangepakt. Ik denk dat ik haar gewoon zou laten slapen. Maar ja, gewoon doen wat je goed lijkt. Wat is er uit de test gekomen? Groetjes Machtelt
Hoi, Ik heb haar wel tegen 6 uur wakker gemaakt en hara een flesje gegeven, wat maar goed was ook. We hadden een afspraak om 8:45uur en waren pas om 9.15 uur aan de beurt. Eerst wegen en meten, toen verder onderzocht door de arts. Ze kreeg wat druppeltjes melk rond haar mondje om te kijken of het ook rood werd, dat was niet zo. Daarna (tegen 9.30) heeft ze pas haar flesje gehad. Daar waren we tegen 9.45 mee klaar. Toen nog een uur wachten. Ging de arts kijken of ze een reactie gaf. Dit was niet het geval. Nu gaan we staps gewijs de 'oude' voeding weer introduceren. We hopen dat ze geen klachten gaat ontwikkelen. De arts dacht dat het wel goed gaat. Over 2 weken hebben we een afspraak (de 6 maandse) en dan kijkt de arts hoe het gaat. Mocht ze in de tussentijd wel weer klachten krijgen, dan kunnen we zelf weer terug gaan naar de intensieve voeding van friso.
Hoi, wat fijn dat ze geen KMA heeft. Dat lijkt me echt een toestand. Hopelijk gaat het nu beter. Sterkte!
Ja idd. Ik hoop ook echt dat ze de klachten die ze had, niet weer krijgt. Vind het nog wel spannend hoor. En ik hou het goed in de gaten of ze weer vreemd gaat spugen en eczeem krijgt.