Ons meisje had last van harde ontlasting en we zijn overgestapt van standaard naar comfort van het kruidvat.. Alleen nu is haar ontlasting weer heel erg dun.. Zou je het ook mogen mengen met standaard.. owja en welke fles is geschikt voor confort want heb nu een fles van dodie met 1,2,3 speen alleen voor mijn gevoel moet ze heel hard zuigen
Wij hebben ook nog even Kruidvat comfort gebrobeerd, maar ze kreeg hartstikke last van krampjes daarvan. Dus maar weer terug op Nutrilon standaard en zelf mengen met Nutrititon, ging gelijk weer goed. Maar volgens mij kun je het gewoon met standaard mengen hoor.
Ik gebruik trouwens de Difrax S-flessen, een smalle of een brede. Op de brede hebben we die speen die er standaard bij zit en op de smalle hebben we de M speen en daar gaat het goed mee.
Ik gebruik ook de standaard en de comfort van de kruidavt door elkaar. Ik doe half om half en de laatste fles helemaal comfort. Ik gebruik van de avent fles de 2 speen, een tip als je kindje te hard moet zuigen, maak de fles goed warm klaar en laat 'm dan even weer afkoelen, de vliesjes van de johannesbroodpitmeel willen dan beter door de speen.