raar bultje achter oren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nannie, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hallo

ik heb even vraagje mijn zoontje van 14 maanden heeft
    al paar weken een tik dat hij steeds in en aan zijn oren zit. De ha heeft er al naar gekeken maar ze zag niks raars. Ze denkt dat hij t gewoon lekker vindt!
    Eergister kreeg hij ineens hoge koorts 39 a 40. Vanmorgen was het gelukkig weer weg maar ontdekte ik bij toeval achter zijn linkeroor een bult
    hij is hard maar wel beweeglijk. Nu voelde ik net achter zijn andere oor en daar zit ook een kleintje maar iets hoger dan de andere.
    Iemand een idee wat dit kan zijn. MOet morgen naar de ha maar ben benieuwd of iemand ervaring of idee heeft!

Alvast bedankt

groetjes Nannie

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bij Jasmijn vond ik toen ze klein was ook een bultje achter haar oortje. Het zat ook aan beide kanten. Volgens de ha was dat een kliertje die naar mate ze ouder worden vanzelf wegtrekt. Hopelijk dat dat bij je zoontje ook zo is.

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja, ik heb dit ook eens ontdekt bij Yelena. En op internet las ik elke keer hetzelfde verhaal: een kliertje. Kindjes schijnen hier tot een bepaalde leeftijd last van te hebben. Alhoewel, ze voelen er niks van geloof ik.

Als je het echt niet vertrouwd, kan je altijd even langs de HA gaan.

4. Het zijn wrs lymfekliertjes. Mijn dochtertje heeft er 5. 3 aan een en 2 aan de andere kant. Ik maakte me er ook zorgen over en ben er meerdere keren mee naar de huisarts/CB geweest en elke keer vertelden ze me dat het onschuldig is en juist een goed teken omdat je kindje zo weerstand aan het opbouwen is. De laatste keer vertelde de kinderarts van het CB me dat ik me pas zorgen hoefde te maken als ze zo groot worden als een pinpongbal. Hoop dat dit je enigszins geruststelt?

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ben vanmorgen toch maar naar ha geweest en t zijn idd zijn klieren. Zijn beide gehoorgangen zijn geirriteerd en trommelvliezen ook. Hij moet nu 3 keer pd oordruppels wanneer hij er last van heeft. als ik elke week die druppels moet geven moet hij toch naar kno arts.
    over week of drie terugkomen....

hij heeft nml continu last van oortjes maar heel vaak is het net geen ontsteking.

Groetjes Nannie

Deel Deze Pagina