Schrik van me leven met Daan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fleur1, Feb 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Vanmiddag had ik de schrik van me leven.
    Daan lach lekker te slapen in zijn bed zoals elke middag.
    Nu was het al wel een hele week zo dat als hij lach te slapen en ik ging na een uurtje kijken dat hij bij het kopeind van zijn ledikant lach. Hoe die het doet?.
    Dus ik had een slaapzakje gekocht want tja dan word het allemaal wat makkelijker maat 62 ding zat als gegoten
    gisteren avond lach hij gewoon rustig op zijn plekje de gehele tijd.
    Dus vanmiddag Daan gaat weer lekker naar bed. En hij lach vrijwel direct te slapen. Na een uur ik was druk bezig beneden word ik onrustig en heb zoiets ik moet naar boven. Kom ik zijn kamer op zie ik hem niet liggen toen ik binnen kwam uit refelx trek ik gelijk de deken uit zijn ledikant licht Daan helemaal tegen het voeteinde aan onder de dekens. Ik doe zijn bedje gewoon kort opmaken zoals je het van de kraam leert.
    Nu ben ik vlieg is vlug naar de babywinkel gegaan en heb een safty sleep gehaald want deze schrik wil ik nooit meer mee maken.

pff me hart slaat weer op hol nu ik het rustig schrijf maar ik moest het even kwijt

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Das inderdaad schrikken joh! Gadver je moet er toch niet aan denken, gelukkig ging je nog ff kijken.

3. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Tjonge wat een schrik meid gelukkig ben je gaan kijken. Goed dat je de safty sleep hebt gekocht dan voel je je toch wat geruster.

4. manuela6

manuela6 Actief lid

Dec 12, 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zeg dat is inderdaad schrikken!
    Maar wat is dat de safety sleep als ik vragen mag?

5. Niet meer actief

maak je het strak genoeg op :(:

dat is inderdaad schrikken zeg

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    oh ik kan me je schrik goed voorstellen zeg. ik ben altijd blij als die slapen gaat, maar als het te lang stil is ben ik altijd bang dat er ook zoiets gebeurd.
    ik heb inmiddels mijn kleintje ook in een slaapzak omdat die anders boven in bed lag

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    nou dat is zeker schrikken!
    tjonge! :confused: hoe krijgt hij het voor elkaar?
    ik makkhet bedje ook half op en ben hier ook als de dood voor
    maar heb het nog nooit geziendat ze ineens ergens anders ligt
    ik heb wel uit voorzorg een opgerolde handoek in de rug liggen voor het om rollen ben als de dood dat ze op haar ruggetje ligt en bv spuugr :(

8. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ligt ze bij jou dan op haar zij?
    ik dacht dat baby's vanaf 14 dagen oud niet meer op de zij mochten liggen?
    en als een baby spuugt dan draait het hoofd automatisch opzij.

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    dat hebben ze mij ook gezegd....niet meer op de zij na 14 dagen!

maar wat is nou een safety sleep???[/quote]

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat zul je geschrokken zijn, maar hoe krijgt hij het voor elkaar?

Na 14 dagen moeten ze op de rug, en draai je het hoofdje naar rechts of links.Maar Steven kan ook wel spugen als hij z'n hoofdje recht heeft liggen, dus dat ik ook niet altijd waar.
    Ze zeggen ook wel eens, dat baby's als ze op hun buik liggen (of komen te liggen) hun hoofdje automatisch opzij draaien.
    Maar mijn zoon, gaat recht op z'n gezicht liggen, en sparteld met z'n armpjes.
    Ik ga echt regelmatig boven kijken, en heb altijd de babyfoon aan.

11. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    "Stabiliteitskussentje voor de baby. Sommige baby´s slapen heel onrustig en veranderen voortdurend van houding. Dit kussentje zorgt ervoor dat baby in een juiste positie blijft liggen."

(Dit vond ik op het internet, had het ook even opgezocht ;))

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    http://www.hetrietje.nl/index.html?targ ... QgodPSOXng

hier staat de uitleg ervan.
    Daan deden we altijd inbakeren voor de onrustigheid maar ik was bang dat die dat nu zou gaan missen maar hij slaapt er heerlijk in.

Ik deed ze bed heel strak opdekken maar hij is gewoon zo bewegelijk ook in de box licht die ook de hele tijd met zijn benen in de weer en hij krijgt het ook nog voor elkaar om ergens anders te komen.

13. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ah, oei. Ik had het eens ingegeven op internet maar blijkbaar noemen die stabiliteitskussens ook 'safety sleep'. Die slaapzakken zien er wel erg handig uit, kun je ze in een gemiddelde babyafdeling vinden?

14. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0

ja bij mij ligt ze op haar zij het is me al eens gebeurd dat ze spuugde en op haar ruggetje lag en toen was ik er op tijd bij ..
    het kan wel degelijk dat ze spugen en op hun rug liggen
    en het cb heeft hetme geadviseerd om haar na 14 dagen op de rug te leggen wat ik ermee doe moes tik zelf weten..
    dus ligt ze bij mji in de box als ze wakker is en ik ben erbij lekker op haar rug en als ze snachts op bed ligt op haar zij met een handoek in de rug dan slaap ik zelf beter en weet ik zeker dat als ze spuugd er nix gebeuren kan

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan slaapt in de slaap wikkel een hele brede bond om het matras en dan zitten er daarop 2 banden met klitte ban en een band voor tussen zijn benen en zo leg je hem dan vast
    daan vind het wel prettig volgens mij.

16. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    THANX :D

17. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Heel graag gedaan ;) (Maar blijkbaar bestaat er nog iets met dezelfde naam, en dat bedoelde ze, dus de informatie is spijtig genoeg niet juist ;))

Share This Page