ik heb even een vraagje onze dochter iris is 13 febr geboren met een gewicht van 3035 en een lengte van 49 cm ze is toen afgevallen naar de 2620 omdat de bostvoeding niet op gang kwam en toen zijn we overgestapt naar flesvoeding en nu weegt ze 3660 en is ze 54 cm . ze krijgt nog steeds ruim 8 voedingen van per keer 90 cc . snachts komt ze ook nog steeds 2x de laaste voedingvan de dag krijgt ze 100cc maar nu gaan me toch aardig opbreken ale: die nachten en nu heeftze de laaste tijd haar buien om als we haar wakker in bedleggen na een voeding en een schone broek om dan te gaan jengelen en huilen met tussen pauzes van 10 minuten en dat houd ze rustig een uur vol ondanks dat we haar bakeren maar dit doet ze ook snachts dus van slapen komt er weinig voor ons dus van mij mogen die nachtvoedingen wel naar 1x maar hoe kan dat dan het beste doen want als ze na 3,5 uur geen eten krijgt dan is het bleren tot te met en negeren gaat haast niet zou ik haar overdag of savonds meer voeding moeten gaan geven ? graag zou ik wat tips van je krijgen want ik weet het even niet meer alvast bedankt gr rilana
Ik zou gewoon eens beginnen om de voedingen op te hogen. Biedt alle flesjes maar eens aan van 120cc! Als het goed is komt ze dan niet meer op 8 voedingen uit. Ilja