Gisteravond een uitgebreide echo gehad en op sommige plaatsen was dat niet erg aangenaam; echt zeer. Vannacht een zeurend gevoel wat erger werd als ik ging liggen vooral op mijn zij. Als ik op mijn buik drukte dan deed het ook zeer. Ik heb er van wakker gelegen. Mijn buik werd niet hard en ik voelde mijn kleintje ook gewoon. Het kunnen ook mijn darmen zijn gewweest misschien. Vond het ergens op ongikramp lijken. Net wakker en op de achtergrond voel ik wel nog wat zeuren dus als ik beweeg. Iemand hetzelfde? Heb vannacht nog info gezocht over voorweeen, ben 32 wkn maar die werden toch anders omschreven...
ik herken het wel. Had afgelopen zaterdag de 20 weken echo door dat ze alles niet zo konden zien hebben ze best zitten duwen. De dag daarna heel loom en pijnlijke buik gehad. sterkte
Ik heb ook elke keer last van de uitwendige echo's, het lijkt wel of ze je beurs maken met dat geduw.
Heb het nu pas voor het eerst gehad maar heb nu ook pas echt een flinke buik...! En het lijken nu toch ook mijn banden te zijn vooral aan de zijkant. Ik denk haast wel dat het daar van moet komen. Heb niks geks gegeten of gedaan gisteren. En op sommige plekken moest de echoscopiste best hard duwen en een buik op spanning en duwen is geen lekkere combi!
ik heb vorige week een echo gehad. baby lag er niet zo goed voor dus hebben flink moeten duwen. heb er naderhand ook echt enorme buikpijn van gehad.
Herkenbaar hoor! Na de 20-weken echo had ik ook die dag last van m'n buik, zeurderig gevoel en op sommige plekken deed het ook pijn als ik op die plek drukte.
Zo heb ik ook elke keer een paar uur last als ze naar het hartje hebben geluisterd ( en dan duwen ze toch echt niet hard). Die kleine vind het ook niets, is dan altijd onrustig als ik op controle ben geweest.