hallo ik ben nu 22 weekjes zwanger van ons eerste kindje. nu is mijn vraag soms voel ik het heel vaak op een dag en dan weer bijna of helemaal niet. is dat normaal in deze periode of moet ik me zorgen maken. ik voel ook nog echt plopjes en blubbjes. groetjes ingrid
nee hoor geen zorgen, vanaf 28 weken moet je je kleine elke dag voelen,en voor die tijd kan het gerust zo zijn dat je je beebje een paar dagen niet voelt. ik kan je het volgende advies geven als je je toch zorgen maakt.(wat dus echt niet hoeft,hoor) ga op je rug op de bank of bed liggen en leg je handen op je buik,zo net onder je navel.eventueel licht indrukken. vaak voel je je baby dan wel. het kan wel ff duren(15 min ofzo) en als het niet lukt , na een paar uurtjes nog eens proberen.
hallo ja dat is normaal, ikzelf ben nu 25 wk zwanger, voel hem nu wel de hele dag.......maar niet de hele dag doooooooooor zeg maar... op sommige momenten... het ligt er ook nog aan waar je je placenta heb liggen....
Yup, hier ook. Sommige dagen vraag ik me af waar hij blijft, die kleine luilak en op andere dagen kan ik mijn hoofd nergens bijhouden omdat hij een wedstrijdje rugby in mijn buik speelt Maar hij stopt altijd als ik het aan andere mensen wil laten zien of voelen. Mijn vriend vindt het helemaaaal niet leuk dat hij altijd net te laat is. En op het moment dat hij wegloopt, begint ie weer te spartelen, ondeugend he?