Allereerst wil ik zeggen dat ik het echt fantastisch vindt hoeveel vragen jullie beantwoorden! Maar goed, ik ben nu vanaf aug 2007 bezig voor een ukkie... En elke maand weer zijn er dingen waardoor ik denk zwanger te zijn, maar niet dus.. . Ben nu ook al voor de 4e maand aan t temperaturen en ik moet zeggen, dat is wel fijn hoor. Ik zie steeds duidelijk wanneer de eisprong is geweest.. Behalve deze maand . Het is zo'n rare maand.. Ik dacht nu doe ik alleen een week of 2, begon ongeveer een week voor de eisprong en toen íe omhoog was vond ik het wel weer goed. Maar omdat mn borsten maar niet zeer gingen doen, wat normaal wel enorm is na de eisprong, ging ik toch maar weer meten bijna een week later.. Was ie ineens weer laag! , dag erna beetje hoger en twee dagen daarna, nu al 6 dagen, weer echt de hogere . Ben nu dus benieuwd of mn eisprong nou echt zo laat is geweest..of toch toen al. Het gekke is dat ik een paar dagen van t weekend ook die heldere afscheiding had, die ik dus bijna 2 weken geleden ook had. Ik weet dat het voor de eisprong normaal is.. Maar nu dan weer? Mn borsten doen trouwens nog steeds niet zeer, behalve mn tepels. Ik weet dat ik ook gewoon kan wachten tot mn NOD = 10-jan, maar wellicht kunnen jullie er al iets over zeggen?
hoi Loekie, je temperatuur is vanveel meer dingen afhankelijk dan alleen je eisprong. Het komt wel vaker voor dat in een bepaalde cyclus je eisprong eerder of later is. Ik kan er nu ook niet veel van zeggen, wacht maar af tot je NOD, ik hoop dat je het jaar zwanger kunt beginnen! Mirjam
Hi Vandaag officieel 3 dagen na NOD, mn borsten doen nog steeds niet zeer , ze voelen wel voller maar normaal doen ze echt super zeer. En mn temp is weer 2tiende omhoog.. Zit nu zo'n 7t a8iende boven mn basale temp. Helaas wel vanochtend nog negatief getest. Wat denken jullie? Is het gewoon geduld tot mn ongesteldheid of is er een reeele kans op zwangerschap? Nog 1 toevoeging: supderdikke witte afscheiding al dagen Alvast bedankt
Hoi Inmiddels ben ik al 7 dagen overtijd zonder positieve test .. wortd er helenmaal gek van! Wat denken jullie dat mn kansen zijn? Zou het stom zijn als ik maandag - als ik nog niet ongesteld ben - de huisarts bel voor een bloedafname?