Voeding tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendy160898, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Kan je vergelijken met Knakki worstjes van Herta (jaja, kijk ook naar de Nederlandse televisie), alleen dat ze zo knapperig niet zijn, beetje kleiner en meer soorten smaken (bv natuur, coctail, curry, in tomatensaus) en zowel klein als groot formaat en ook weense worstjes, redelijke variatie.
    Maar niet voor mijn gezin geschikt, nah :p

2. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    en van dat slaatje? dat mag je toch ook gewoon eten?
    daar ben ik dol op en heb dat ook gewoon gegeten.
    ook mijn katten krijgen nog lekker knuffels van mij hoor, alleen de kattenbak mag mijn vriend doen.

3. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Joh arme katten! Haal ze maar snel weer in huis hoor Je mag echt wel lekker met je katten knuffelen, zou wat zijn zeg als het niet zo was

Heb ik net voor gebeld en m'n doc vind het niet veilig...
    Zijn uitleg: die beesjes likken zichzelf, en als jij dan net op een vers gelikte plek streelt en zonder dat je het beseft aan je oog wrijft of aan de rand van je mond, heb je het zitten.

Nu vind ik dat toch wel ver gezocht hoor, ik kan evengoed mijn handen wassen als ik m'n lievekes gefloddert heb.
    Nix nog veranda, poezebeesjes bij mij (en blij dat ze zijn! Meisje ligt momenteel op m'n schoot, haar dochter ligt achter mij op de stoel en haar zusje zit naast m'n toetsenbord met haar pootje naar m'n vingers te mikken :p)

meer dan 4 weken zaten die beesjes al in de veranda ocharme :cry: Moet de hel voor ze zijn geweest, zeker omdat ze niet buiten mogen (zijn siamezen, ben je direct kwijt).

Die 3 denken nu vast en zeker "FREEDOM!" \:D/

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Is dat schadelijk? Ik lik de kont van mijn katten namelijk altijd zelf schoon =P~ smaakt zo lekker!

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Maar als je ze nu al buiten hebt verbannen, wat als de baby er straks is? Want als die kleine gaat kruipen kan hij/zij de kat grijpen of de kat je baby likken of je baby de kat, net als Anabella doet :p
    Heb medelijden met je katten, sorry ...beetje drastisch.

6. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Daar zit een reukje aan Anabella, whahahah :)

Geen erg Maisy, poesjes blijven binnen, en daarmee uit.
    Vond de reactie van de gynae echt overdreven.
    Het zijn zo'n lieverds m'n 3 dames, nix geen veranda meer.
    Vanaf vannacht slapen ze gewoon weer aan m'n voeten in het grote bed.
    Gaat wat worden: zoon van 6 links naast mij, zoon van 4 rechts naast mij en 3 poezebeesjes aan m'n voeten.
    Denk dat ik er tussenuit knijp als ze allemaal slapen, hihih :p

Buurvrouw wil de kattebak komen doen, dus das dan ook geregeld.

Deel Deze Pagina