mestlucht ingeademd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anouk2005, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen is onze 6 jarige dochter met de hele klas naar een grote boerderij geweest annex schapenfokkerij.
    Ik ben zelf niet meegeweest.
    Toen ze thuiskwam heeft ze haar kleren uitgedaan om zich te verkleden want haar kleding was een beetje vuil.Nu had ze haar kleding in het washok neergelegd en zojuist liep ik boven en bedacht me ineens dat er een luchtje hing en uit gewoonte pakte ik verschillende kledingstukken op en rook eraan want het leek eerder op een zweetlucht en toen realiseerde ik me ineens dat het een mestlucht was die eraan zat en die natuurlijk van de boerderij vandaan is gekomen.Nu baal ik ervan dat ik er met mijn neus in heb gehangen en haal me nu allerlei dingen mbt q koorts in mijn hoofd.Ik heb niets gehoord over q koorts bij het betreffende bedrijf maar toch baal ik er van dat ik niet beter heb opgelet.Ondertusen zit de kleding in een 60 graden was en zullen we het straks niet meer ruiken.Ik ben morgen 19 weken zwanger en maak me nu toch ongerust of is dit ook weer te vergezocht en maak ik me druk om niets.Bij thuiskomst heeft ze haar handjes goed gewassen met Dettol.Zie ik nu spoken??.

Mvg.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, je ziet spoken :). Hier hoef je je echt geen zorgen om te maken!

Mirjam

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Duidelijk antwoord.

Bedankt!.

Deel Deze Pagina