Oke, het is zover, het is verschrikkelijk maar ik heb ontdekt dat ik een aambei heb en het doet best zeer ook! Wat een verschrikking zo'n ding zeg.. Nu heb ik al curanol zalf en tabletten gekocht en ben er net mee begonnen. Hopelijk werkt het snel. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Verder probeer ik er nu extra op te letten om vezelrijk te eten, maar verder kun je er volgens mij niet zoveel mee toch? Hopelijk is het snel weer weg!
Ik heb er ook snel last van, echt heel pijnlijk. Ik heb ook altijd curanol in huis, zodra ok het voel begin ik met de zalf, vaak helpt dit wel, word het erger, pak ik de tabletten erbij, helpt zeker wel na een paar dagen,verder probeer ik niet mijn ontlasting op te houden, voel ik drang, dan ga ik gelijk. Succes!
Poh wat kan dat zeer doen hé. Ik had er een tijd geleden ook last van Gelukkig is dit weer weggetrokken. Ik slik nu nog wel die tabletjes bij in de hoop dat het niet zo snel meer terug komt. Heel af en toe nog iets een dikker flubbertje te voelen maar verder blijft t nog weg. Bij mij kwam het niet eens van obstipatie, maar van te vaak moeten ontlasten! 3 keer per dag ofzo. Sterkte!!
Ik heb hier ook wel eens last van (gehad) en gebruikte toen altijd Theranal. Met een zalf heb ik dus erg goede ervaringen! Geen idee of je dit ook tijdens de zwangerschap mag gebruiken, maar dat werkte toen altijd heel erg goed! Ik weet dus niet of dit ook tijdens de zwangerschap mag.
Hier kwam het vooral door de druk van de baby, ik kreeg bv ook spataders op mijn bovenbenen. Curanol werkte erg goed! Verder soms koelen. Na de bevalling was het al snel veel minder.
Ik had er ook last van tijdens de zwangerschap. Na de bevalling had ik een heel trosje aambeien...geen pretje en had daar ook meer last van dan van de hechting