Hallo.. ik blijf hier vragen stellen voor mijn gevoel haha. Mijn meisje is nu bijna 10 weken oud (2 maanden en 1 week) en woog precies een week geleden op het CB 5356 gram. Ze dronk toen nog 5 voedingen van 150+5 (met 1 schepje jbpm) maar ze is hier totaal niet meer tevreden mee en begon gelijk te krijsen na haar fles (schoonleeg elke fles). Nu had ze ook last van krampjes dus k ben al overgestapt op Nutrilon Omneo-comfort met en dit gaat goed. Alleen had ze dus echt niet meer genoeg aan haar fles.. Nu geef ik haar dus al 5 flessen van 180+6 (met 2 schepjes jbpm). Deze drinkt ze niet allemaal leeg, alleen haar ochtend en avondfles gaan helemaal leeg. De rest laat ze nog wel s 20 ml staan. Ze slaapt ook veel beter en merk dat ze tevredener is. Alleen nu zei het CB vorige week dat ik met 3 maanden (dus over 3 weken) wel op 180+6 mocht zitten. Maar dat ga ik echt niet redden, heb al geprobeerd het te rekken met water/thee etc, maar ze trapt er niet in. Extra water in de fles ook niet, dan spuugt ze.. Is het erg dat ik er nu al op zit? Ik heb het op gevoel gedaan en heb het idee dat ik er goed aan doe, maarja weet niet of het al mag..
Hoi! Voor het gewicht van je dochtertje mag ze maximaal 1 liter (30 schepjes) voeding hebben, dus je zou over mogen gaan naar 5 flessen van 180/6! Groetjes Linda