Ik vroeg me af uit welk drinkbeker jullie kleintje op 8 maanden drinkt of dronk. Ik ben nog altijd op zoek naar het ideaal. Tips zijn welkom ...
Hier dronk hij toen uit de rietjesbeker van Nuby, inmiddels overgestapt naar de rietjesbeker van Hema. Stuk goedkoper in aanschaf en bij mij gaan de rietjes van de nuby beker steeds kapot, nieuw rietje kost bijna 5 euro, tegenover de 3 euro voor een nieuwe rietjesbeker van de hema.
Hier ook de rietjesbeker van Nuby en de oefenbeker van difrax. De oefenbeker gebruikte ik op die leeftijd voor thee bij het ontbijt en melk bij de lunch. Ik vind melk in de rietjesbeker echt stinken.
Onze dochter is net 7 maanden en wij gebruiken een rietjesbeker van de Hema en de oefenbeker van Avent.
Wij hebben ook een rietjesbeker van de Prenatal huismerk voor onze kleine man van 10 maanden. Eerst een tuitbeker gehaald maar daar snapte hij helemaal niets van ☺️
Tot een jaar gewoon en flesje, wel zo handig. daarna een tuitbeker en rond twee jaar lukte een gewone wel, iig bij de jongste. Bij de eerste focuste ik me daar ook heel erg op, maar niks werkte echt, grof geld uitgegeven, ik maak me niet meer zo druk ze leren het vanzelf wel.
gewoon een plastic ikea-beker. Met water, dus smeren was niet erg. en voor onderweg een rietjesbeker van de hema.