Ik trek het niet meer... (de nachten) DEEL 2!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Annekijn, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,
    Dit gaat intussen al meer dan 4 maand zo:
    20.40 l
    21.10 r
    00.55 l
    3.20 r
    5.40 l

Ik heb het helemaal gehad.
    Mijn relatie in het slop, hoofdpijn, spierpijn, alles vergeten, niet geconcentreerd achter het stuur, kan niet efficiënt werken, huishouden wat is dat? Kortom dit kan zo niet verder.:(

Ik heb besloten haar 's avonds een flesje te geven met een verdikkend goedje erbij. Ik zag Biobim in de winkel, is dat goed spul?
    Verder nog tips?

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom geef je maar een borst per keer? Mijn dochter gaat momenteel ook weer door zo'n fase van vaak drinken 's nachts, we slapen nu samen en dat werkt goed voor ons.

* edit: ik vergat te zeggen dat ik begrijp dat het zwaar is. Rond de vier maanden hadden wij ook zo'n periode, het is zwaar maar gaat ook weer over!

3. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb s avonds al enkele keren 2 borsten proberen te geven maar helaas.
    Bovendien hebik een erg makkelijke , te sterke, tsr waardoor er makkelijk melk uitloopt (soms spuit) en dl wel veel drinkt.
    Ze valt niet in slaap aan de borst heb ik de indruk...

4. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem bij ons is dat ik nooit wat anders heb gekend.
    Nooit heb ik een makkelijker periode gehad:(
    Als bij wonder heeft ze op 4 maand tijd wel een drietal nachten gehad dat ze 5 uur tussenliet... Maar die nachten waren sporadisch...
    Ben een beetje ten einde raad...

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dl is ook van begin af aan een slechte slaper dus ik begrijp dat je er langzaamaan wanhopig van wordt. Samen slapen vind je geen optie? Als je beide borsten aanbiedt dan weigert ze?

Biobim kun je proberen, schijnt goed te werken met bv. Heb het zelf nooit geprobeerd, wel ook op het punt gestaan op kv voor het slapen gaan aan te bieden maar toen ging het ineens wat beter.

Kun je overdag wat bijslapen? Je man 's nachts een flesje afgekolfde melk laten geven?

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zwaar is het zeker! Dat voorop!

Maar voor 4 maand vind ik dit echt geen raar schema!! Het zijn eigenlijk twee nachtvoedingen en een vroeg eerste voeding.
    Hier rond die periode makkelijk iedere twee uur aan de borst ;)

Je kunt biobim zeker proberen maar sta er niet van te kijken als het niet helpt.. een kindje slaapt namelijk Door als hij of zij daar aan toe is.. Dit is njet altijd op te lossen met extra voedsel. Dus hou dat in je achter hoofd..

Hier lag ze de eerste maanden bij ons in bed of in de wieg naast me. Met werken waren de nacht voedingen namelijk erg vermoeiend d dus opstaan had ik al helemaal geen zin in. Toen ik me erbij neerlegde ging het eigenlijk beter. Nachtvoedingen waren er nog wel maar Had t geaccepteerd en sliep op mn vrije dagen bij als zij ook sliep.

Sterkte!!

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier hebben we al 8 maanden dat schema! En soms nog wel vaker per nacht. Wij slapen ook samen, dat scheelt. Ik wordt niet écht wakker voor de voedingen, leg hem aan en slaap verder. Ik zit er soms ook ff doorheen en ervaar het dan als zwaar, maar meestal accepteer ik het gewoon en valt het best mee. Helaas geen tips hier, behalve; doorbijten, het gaat écht weer voorbij!

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    En s avonds kolven en een fles geven? Je gekolfde voeding met een papje of iets erdoor.( a la biobim/rijstebloem)
    Ik snap dat t pittig is, maar een fles wil niet altijd wat oplossen.
    Na vijf/zes maanden was het hier klaar met de borstvoeding,maar niet met het s nachts wakker worden voor drinken....
    Zoon is een jaar geweest en drinkt nu sinds twee weken s avonds nog maar 1 flesje ipv 2......

Borstvoeding is juist zo makkelijk....
    Ikzelf zat op een gegeven moment toen mn zoon acht maanden was nog twee keer met een nachtvoeding en sliep mn zoon niet langer als 2,5 uur achter elkaar....

Wat jij omschrijft is vrij 'normaal'
    Kreeg vandaag nog van iemand te horen, de eerste jaren van je kind zijn tropenjaren

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ps zoonlief slaapt nu bij ons in het bed.....geeft hem rust waardoor hij beter slaapt ( verlatingsangst en dergelijke) en wij dus ook

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hier ging het ook zo ik werd er echt niet goed van. Dus ik ben bv gaan mengen met rijstebloem. Alleen ik kolf niet veel dus meng ik de rest met kv. waar hij eerst 2 tot 3x kwam en onrustig is slaapt hij nu van 21 tot 7. Dus hier heeft het echt geholpen dan maar een fles kv hoor ik kolf nog gewoon om de productie goed te houden en de rest van de dag krijgt hij bv op verzoek.

11. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie reacties... Het doet me echt deugd te lezen dat ik niet alleen ben in deze situatie.
    Het samenslapen met baby doe ik al sinds haar geboorte. Ik heb enkele weken geleden geprobeerd om haar in haar eigen bedje te leggen (naast ons bed) om te kijken of ze dan beter zou slapen. Sommige baby's worden schijnbaar wakker van te voelen dat ze naast de melkbron liggen.
    Maar ach, nu dek ik ze in in haar bedje maar s nachts kan ik het niet altijd opbrengen om haar terug te leggen. Het is idd wel makkelijk, samen slapen en liggend voeden.
    Nu wil het toeval dat vorige nacht enorm goed meeviel:
    22 l
    1.20 r
    6.10 l
    Ik beschouw het voorlopig als een uitzondering, de hoop dat ze de 'klik' gemaakt heeft is al lang vervlogen! Wel benieuwd naar deze nacht...
    Snel onder de wol nu.....

Deel Deze Pagina