sophie zit gapend bij me, dus doe dr lekker in dr bedje, tis ff stil. en dan gaat ze huilen soms krijzen, ze is gewoon hartstikke moe, maar is slaap vallen. ho maar, ja na een kwartiertje. speentje wil ze niet, muziekdoosje heb ik aan, maar die is na een paar minuten ook uitgespeeld. boven blijven, wat rommelen helpt niet. tis niet een groot probleem hoor, maar misschien kan ik er wat tegen doen, kan ik haar ook mee helpen.
Het is vrij normaal dat een kindje pas na 15 minuten huilen in slaapt valt. Marijn huit de eerste 5 minuten erg hard daarna met tussen pauze's en na 15 minuten slaapt hij. Mocht het te lang duren dan haal ik hem er uit dan zit er vaak nog een boer dwars of heeft hij een vieze luier.
Is volkomen normaal. belangrijk is dat je het steeds op dezelfde manier doet. Dan zul je op een gegeven moment wel merken dat die tijd steeds korter wordt. maar 15 minuten is echt prima hoor. als ze echt keihard gaat krijzen kun je dr troosten door over dr bolletje te aaien, en als ze ontroostbaar is houdt je dr even vast zonder iets te zeggen of het licht aan te doen. ik weet dat je behoorlijk onzeker er van wordt, dat had ik in ieder geval. Maar op een gegeven moment had ik zoiets van hij heeft het even nodig om te huilen 10 a 20 minuten, nu leg ik hem neer en soms is hij direct stil en heel soms huilt hij 10 minuutjes.
ja die van mij heeft dat ook,even krijsen,soms een boertje of een heeele vieze luier ,maar uiteindelijk in coma! ik merk het vooral als ik hem net iets te lang wakker heb gehouden want snachts heeft ihj het nooit. dan leg ik hem na het voeden gelijk weer in bed.
...in coma!... laatst ging ik boodschappen doen en ging mn vriend sophie dus voeden en verschonen. hij ging om 19 uur naar dr toe om dr wakker te maken, altijd als je de lamp aan doet, komt er al beweging in dr. nu dus niet, dus hij loopt naar de wieg en begint tegen dr te praten, geen beweging. hij raakte dr handjes aan, steenkoud. raakte dr wangetjes aan, ook koud. pakte een handje op en liet die vallen, alsof er geen leven meer in zat.... zn hart zat m in de keel! hij wilde dr oppakken en ineens schrok ze dus wakker! die lag dus echt in coma... hij maakte mij er zelfs bang mee 's avonds toen ie het vertelde.