Mijn zoontje drinkt nu Friso Standaard 3. Maar wij hebben het idee dat hij daar niet zo goed op reageert. Op de Friso Comfort die hij hiervoor kreeg voor zijn krampjes ging het prima en toen hij krampvrij was en echt bijna alles normaal kon eten zijn wij overgegaan op de Standaard. Maar sinds die tijd (dus al vanaf Friso Standaard 2) slaapt hij toch minder, onrustiger en blijft maar zuigen aan die fles terwijl hij nu zelfs nog veel drinkt 3 x 180/6 (hij is 1 jaar!) en hij blijft maar verkouden/ziek ondanks dattie buisjes heeft gekregen en zijn neusamandel is verwijderd. Daarom zat ik te twijfelen of Nutrilon 3 met Immunofortis wat voor hem is, ook doordat hij wel lekkerder slaapt op een kant-en-klaar pakje Nutrilon Goede Nacht (in vergelijking met een Friso flesje met of zonder Bambix). Of zou ik toch voor een goedkoper merk gaan zoals de Kruidvat? (Ik had namelijk altijd begrepen dat Kruidvat in de fabriek van Nutrilon werd gemaakt en Etos in de fabriek van Friso.) Wat zouden jullie doen?
Ik gebruik sinds zijn geboorte Kruidvat en hij doet het er prima op! Moet zeggen dat hij nooit krampjes heeft gehad of gespuugd heeft.
Ik heb tot nu toe alleen maar Nutrilon gekocht maar ga nu over op Kruidvat als het pak leeg is. Of het anders is zie ik dan wel...
Maar wat is dan het verschil als het in dezelfde fabriek wordt gemaakt? Kruidvat is toch goedkoper, maar is het dan echt precies dezelfde voeding?
mij werd juist op het cb door de arts gezegd dat Kruidvat voeding in de Friso fabriek gemaakt werd. Ook werd erbij vermeld dat als ze ook kruidvat voeding hadden gehad in haar tijd ze t wel geweten had Mijn dochter doet t er ook al een tijdje prima op
Als het in de fabriek van...... gemaakt wordt betekend dat niet dat het precies hetzelfde product is. Ik heb altijd Nutrilon gebruikt, probeerde wel eens wat anders maar kwam iedere keer weer terug bij nutrilon.