Hallo, Mijn dochter krijgt in de laatste fles voeding voor hongerige baby`s/lekker slapen van friso. Nu mogen we binnenkort starten met rijstebloem. Kan dit in deze combinatie of is het dan slim om terug te stappen op de gewone voeding en dan met rijstebloem? Wat zijn jullie ervaringen? groetjes Mik
Doe je alleen de laatste fles hongerige baby voeding? Dan kun je bij 4 maand kijken wat er gebeurd met rijstebloem in de gewone fles. Ben je in ieder geval van dat pak hongerige baby voeding af je kunt altijd na 2 dagen weer die andere voeding pakken.. Alleen sommige kinderen gaan er juist slechter van slapen. En mijn jochie slaapt er ook niet op door. Bij mijn oudste hadden we ook die hongerige baby voeding, de rijstebloem veranderde daar ook niks aan de tijden tussen de voeding.
Hoi, Ja ze krijgt die alleen in de laatste fles. Het zal inderdaad per kind verschillen. Ik twijfel ook wel of het bij haar zal helpen hoor. Ze wordt namelijk niet wakker van de honger, ze wil gewoon opstaan....maar ja om nou elke dag je dag om 05u00 te beginnen vind ik wel erg vroeg. groetjes Mik
Dat ritme kan nog zo veranderen.. De mijn rommelt dan een paar dagen, om vervolgens een nieuw ritme te vinden. (Helaas nog geen ritme met permanent doorslapen, maar dat komt wel)
Tja, we gaanrichting zomer...vroeg licht...dan willen veel kinderen vroeg wakker worden, ook als ze al heel lang geen fles meer krijgen...dus als het 'wil wakker worden' is en geen honger, misschien helpt een dikker gordijn dan beter dan een papfles?
Hoi, Wij gebruikte deze voeding ook en ik heb toen friso gemailt en die zeiden dat het gwoon kon. Ik deed er 1 schepje bij indat hij niet meer nodig had maar het kan gewoon.