Jill krijgt 2 flesvoedingen en de rest de borst. De flesvoedingen zijn van nutrilon hypoallergeen. Dit werd haar ook in t ziekenhuis gegeven en thuis zijn we er mee doorgegaan. Maar nu hebben we zo'n groot pak en omdat ze maar 2 voedingen per dag krijgt kan ik dat pak dus volgende week weg gooien. Nu zou ik dus t liefst overstappen naar nutrilon standaard ( of ander merk) maar weet niet of ik dat zomaar kan doen.. Iemand die dit weet? Van nutrilon standaard kan ik nl kant en klare voeding kopen en van die hypo kan ik t nergens vinden. Groetjes Debby
Wij moesten op advies van de ka een aantal keer overstappen op andere voeding. En dat moest in één keer. Pas na twee dagen zie je het resultaat. Dus als ze eerst wat van slag is dan kan dit door de wisseling van voeding. Ook kan ze wat krampjes hebben, omdat ze weer moet wennen aan nieuwe voeding. Maar na een dag of twee moet dit rustiger worden. En zal ze ws weer reageren zoals ze op de hypo deed. Succes! Liefs Daphne
als er verder geen allergien voorkomen in je familie kun je gewoon overstappen naar de standaard voeding. het verschilt per kind hoe ze daar op reageren. Ik ben met Rick overgestapt van Hypo allergeen naar de Forte omdat hij zo'n honger had. Hij heeft er totaal geen last van gehad. Je moet er wel 2 weken de tijd voor geven, want soms moeten kindjes behoorlijk wennen aan andere voeding. Je hebt trouwens van Nutrilon Hypo allergeen in elk geval hier bij de Etos ook hele kleine pakjes daar zitten 2 zakjes in. Misschien is dat iets, zodat je niet alles weg hoeft te gooien
Hier bij de Etos hebben we dat helaas niet kunnen vinden. Maar moet er niet langzaam overgestapt worden dus elke keer een beetje standaard door de hypo? Of kan ik gewoon beginnen met standaard? In principe krijgt ze maar 2 flesjes, de rest is borstvoeding. Groetjes Debby
Zeker omdat ze BV krijgt zou ik in een keer overstappen, dat mag gewoon. Anders krijgt ze 3 soorten voeding dus dan is het alleen maar meer wennen.