mijn meisje is nu 2,5 week oud. /na haar voeding bleef ze uurtje wakker en ging slapen tot de volgende voeding. ( ik moest haar zelf wakker maken elke 3 uur) Gister leek ze heel onrustig te zijn, ze werd bijv 1 a1,5 uur voor de volgende voeding wakker en was dan ook na de voeding onrustig. vanacht kwam ze 2 keer na 3 uur en na 2,5 uur. Voorheen sliep ze tot 4a5 uur door (23.00 laatste fles)en een keer zelfs tot 6.30. vandaag heb ik de voeding verhoogd naar 120water+4 schepjes want het cb zij dat dit te maken kon hebben dat ze meer voeding wou. en dit mag ze ook hebben ( vandaag 4170 gram) ze kreeg tot nu toe 95/100 cc ivm spuugen. Ik had haar om 11 uur vanmorgen de 120 gegeve en alles ging op. de volgende voeding(14.00) was ze slaperig en had niet een super hongerige indruk. ze dronk 90cc en gaf later een mondje terug. verder veel slapen maar ook tussendoor wat huilen en eerder wakker zijn en als ik haar eruit haal dan gaat ze vervolgens op mijn buik slapen. net met de voeding van 17.00 liet ze 20 staan en valt ook in slaap tijdens voeding. kan een flesbaby ook regeldagen hebben? ik snap het niet merr na vanacht?