bloeden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Loe, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb even een vraagje: ben 27 augustus bevallen, de placenta zat vast (placenta accreta) en is op de ok verwijderd.
    Ik ben vijf weken na de bevalling weer ongesteld geweest, een kleine week. Toen na twee weken ineens weer. Nu was t iets meer, en na twee weken leek het op te houden. Echter, ik blijf wat bloeden, kan het af met een inlegkruisje, maar dinsdag is het nu drie weken.:(. Is dit normaal?
    Ik ben op de 1ste dag van de eerste menstruatie (Dus die vijf weken na de bevalling) gestart met de pil en deze regelmatig ingenomen.
    Ik zou graag even willen weten of dit blijven bloeden (hoewel minimaal dus nu) gangbaar is.
    Alvast bedankt!

2. Loe

Loe Niet meer actief

ook vandaag nog bloed, hoewel het nog steeds weinig is. Lijkt weer heel iets meer dan toen het bijna was gestopt.

3. Loe

Loe Niet meer actief

update: nog niet gestopt.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    hmmmm, omdat je gecuretteerd bent kan ik me indenken dat je baarmoeder even op adem moet komen en hierdoor nog onregelmatig bloed verliest. Ik verwacht dat het dan met je volgende menstruatie over zal zijn. Het precieze antwoord moet ik je ook schuldig blijven helaas. Het klinkt in ieder geval niet ernstig, maar let er wel op dat je geen pijnlijke buikkrijgt of erg stinkend bloedverlies. Dan zou ik de gyn even bellen. Even afwachten denk ik.

Groetjes brigitte

5. Loe

Loe Niet meer actief

dank je. ik heb nog geen nacontrole gehad, alleen een nagesprek. de nacontrole is nu ingepland voor volgende week vrijdag.

Share This Page