Hallo, Mijn lieve ventje heeft sinds ongeveer 1,5 week wat nieuws. Zo vond hij het eerst heerlijk om in de box zich een kwartiertje tot half uurtje te vermaken met zijn speeltjes maar dat is helemaal over huilen en krijsen als ik wegloop om bv naar de wc te gaan of iets aan het huishouden te doen. Toen dacht ik , ik neem hem gewoon mee in de wipstoel dan ziet hij me toch en kan ik me dingen doen maar ook dat is sinds een dag of 5 niet meer mogelijk. Mopperen, huilen, gillen (jaja ook nieuws) totaan hoesten en verslikken toe! Begin echt wanhopig te worden wat kan ik er aan doen vind het namelijk ook zo zielig om hem te laten huilen dat hou ik nog geen 5 minuten vol maar aan de andere kant gaat de rest van de dagelijkse dingen ook door toch?! Ik sta er alleen voor dus iemand anders kan hem ook niet even vermaken ondertussen.... Liefs Bizzy en alvast fijne feestdagen gewenst!
Ik denk dat er weer een nieuwe fase is aangebroken. Een fase waar je samen weer doorheen moet. Hoelang dit duurt.......kan ik je niet zeggen. Heb hier ook geen tips voor. Geduld. Ilja