Hoiii Mss een rare vraag.. maar ik probeer zwanger te worden als BAM moeder... Nu heb ik een donor gevonden en we kunnen het super goed vinden.> maar aangezien ik atlijd alles beetje raar doe in mijn leven (pfff) heb ik een vraagje.. Mijn cycluslengte weet ik niet precies omdat mijn Mirena er vorige maand pas uit gegaan is en ik pas 1 goede menstruatie heb gehad.. 8 augustus ben ik ongesteld geworden... 17-08 heb ik sex gehad met donor 20-08 heb ik sex gehad met iemand anders 24-08 heb ik sex gehad met donor... Nu voel ik me sinds vanochtend helemaal apart en misselijk en draaierig. Kan net zo goed de griep zijn horo hahaha maar vroeg me af als ik straks zwnager blijk te zijn krijg je een preciese zwangerschapstermijn uit je echo... Dan is het toch zeker van wie ik zwanger ben geworden.. 4 dagen verschil is bij een babytje van een paar weken wel duidelijk te zien toch?? Snap je mijn vraag een beetje??? groetjes.... En alvast bedankt voor het antwoord..
HOi Dijkim, Bij een echo komt niet een exacte bevruchtings datum eruit. En 4 dagen verschil is weinig dus bij een zwangerschap word het denk ik lastig om te zeggen van wie het kindje is......... Imke