Hallo allemaal! heb deze vraag ook bij de voedingsdeskundige neergezet. Ik vraag me af of het normaal is dat hij die 8x blijft aanhouden. zoontje in geboren met 34w1d. vorige week woensdag mocht hij mee naar huis met een ophoging van 5cc per week. Echter bleef hij hongerig en als ik iets meer deed dronk hij het volledig op. Nu zit hij op 8 x 65cc terwijl er op het pak staat bij 65cc 7x. Is dit erg? Of kan ik dit gewoon aanhouden? Groetjes Chantal
Ik zou als ik jou was even met de KA bellen en het overleggen. Mijn dochtertje heeft wel altijd veel gedronken. Zo rond de liter per dag op een gegeven moment. En nu nog drinkt ze naast het normale menu van een dreumes ook nog 3 flessen pap. Groetjes
In het begin drinken prematuurtjes meestal meer dan op het pak staat omdat ze in een inhaalslag moeten maken. Ik zou hem lekker geven waar hij behoefte aan heeft. Als hij maar onder die liter blijft. Leuke naam heeft jullie zoontje trouwens
Wij geven BV maar Simone heeft tot vorige week altijd veel meer gedronken dan de 150ml per kilo die men aanhoudt. Die kleintjes hebben natuurlijk nog wat in te halen. Wat in jouw geval het beste is zou ik inderdaad met de KA overleggen...
Hier ook bv maar wel voeden op vraag inderdaad. Als hij vraagt, leg ik hem aan . Ik heb eigenlijk ook geen enkel idee hoeveel hij drinkt . Maar hij groeit goed! Ik denk inderdaad even overleggen met de KA en gewoon geven wat hij nodig heeft.