Hallo hallo. Ik heb een vraagje, Ik ben bevallen van een 2ling, ze doen het goed, maar 1tje (djeno) die heeft flinke buik krampjes enz, mijn vraag is of het dan aan de voeding kan liggen, ik heb nu nutrilon! hij heeft ok 3 dagen niet goed kunnen poepen, eergisteren heeft hij een microlax gehad, en toen kwam het er goed uit. Ik wil over stappen naar Mead Johnson Nutrition Ik wil weten of dat die voeding goed is. Ik heb er al wel goeie verhalen over gehoord, maar ja je wilt toch het beste voor je kindjes, Want het is echt zielig als je je kind zo ziet huilen enz. met vriendelijke gr Mandy
Hoi, Het is inderdaad niet fijn wanneer je kindje klachten heeft. Hoe oud is je tweeling? Hoelang krijgt hij nu de voeding die je geeft? Welke soort flesvoeding krijgt hij nu? Vaak wanneer er wat in de voeding verandert moeten de darmen hier even aan wennen. Dit kan 1-2 weken duren. Misschien kan je het ook even met de kinderarts bespreken wat voor je kindje nu het beste is. Groetjes Angelique
hoi. ze zijn nu bijna 3 maanden uit, en ze hebben nu nutrilon Nutricia. en dat kreegt hij al in het zh, en daar had hij ok al problemen met poepen!. me andere zoon heeft nergens last van. maar ja idd, straks moet ik toch naar het bureau en dan heb ik het daar wel even over!..