ff vraagje tussendoor, kan er nl niks over vinden... mijn man eet wel eens zo'n plak kruidkoek (snelle jelle) en had een keer ons meisje op de arm, kletst met mij, en ja hoor, madam had dr 4 tandjes in de koek gezet, ienieminie stukje gehad, dat had ze al in dr mond. maar nu kan papa dus niet zo'n koek pakken, of hij heeft een kleine stalker. ik denk dat ze dit dus niet mag hebben vanwege de specerijen enzo, maar iemand een idee vanaf wanneer wel? (klein stukje natuurlijk, niet een hele plak) of iets als ontbijtkoek ofzo? ow ja, t koek-monstertje is 11maanden
Ontbijtkoek staat op de lijst van Stefan Kleintjes (borstvoeding.com) en uit mijn hoofd is het 12 maanden maar je kunt het daar in ieder geval nakijken. Kan niet veel kwaad lijkt me hoor.
Behalve dat er natuurlijk suiker in zit, dat moet je wel okee vinden. Je kunt ook nog overwegen dan ieg de volkorenvariant te geven
Die kruiden vallen wel mee. Met 11 maand kunnen ze best wat hebben. Ik zou het niet dagelijks geven, maar af en toe een hoekje zal niet zoveel kwaad kunnen. Ontbijt koek kan ook wel, al valt het wel onder snoep/koekjes hier.. Dus niet elke dag..
ok, bedankt, t is natuurlijk echt niet de bedoeling dat ze 4x per week zo´n hele plak wegwerkt. maar af en toe eens een stukje met papa meesnoepen, als tussendoortje s middags bv. de met minder suiker variant ga ik eens opzoeken, vaak zit er in ´minder suiker´ een vervanger die veeeel schadelijker is. en ja, ik vind t wel ok als ze af en toe een biskwietje of zoiets eet, iets lekkers hoort erbij, mits ze ook lekker dr groente en fruit eet. en ik ben niet van de groep moeders die hun kind de eerste 3 jaar afschermen van dit soort dingen, en alleen vrolijk komkommer en rijstwafels uitdelen...