voeding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aappie20, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Volgens de kinderarts zit er wel degelijk kwaliteitsverschil tussen Nutrilon en bijv. Jumbo-merk. Zij zei dat je beter Nutrilon (of zo'n ander merk, Friso geloof ik) kon nemen dan huismerk, tenzij je je het echt niet kon veroorloven. Geen idee of het klopt hoor, maar wij hadden, na de borstvoeding, altijd Nutrilon (H.A.) en die was een keer op bij de Jumbo. Toen heeft mijn man Jumbomerk gekocht. Veel goedkoper (alleen zit het in zulke onhandige zakjes), dus ik dacht prima, dit is vast ook goed. Alleen raakte onze dochter er ontzettend van verstopt. De substantie van het poeder was ook veel anders, dus kan me ook niet voorstellen dat het hetzelfde is. Dus toen maar weer teruggegaan op Nutrilon.
    Nu weer zwanger en ik wil ook weer bv gaan geven. Maar voor het geval het echt niet lukt, heb ik zo'n doosje met 3 porties Nutrilon gekocht. Dit om te voorkomen dat mijn man midden in de nacht nog op pad moet. :) Maar het is echt als back-up.

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb dan wel de eerste 7 maand borstvoeding gegeven maar als opvolgmelk gebruiken we nestle groeie start.
    Niet te duur en wel in een handige verpakking. De kruidvat eigen merk vind ik erg plakkerig en de nutrilon tja volgens mij is het allemaal hetzelfde waarom euro's meer betalen?!

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Friso!

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier deze x voor Friso gekozen . Mijn andere 2 hebben nutrilon gehad maar hadden erg last van hun darmen , zelfs nog met de omneo ( van nutrilon , tegenwoordig heet hij anders geloof ik ) Nu hoorde ik van een heleboel mensen o.a. van kinderdagverblijven , kraamhulp dat dit bij friso altijd iets minder lijkt te zijn. Denk dat het per kind wel een beetje verschilt maar het proberen waard. Overigens ga ik in eerste instantie wel borstvoeding geven maar uit ervaring kan ik zeggen dat het wel fijn is als je van te voren weet welke voeding je wilt gaan geven als dit niet lukt . Dus er staat een pak friso klaar voor het geval dat en hebben we het niet nodig omdat de bv goed gaat gooien we hem uiteindelijk gewoon weg.

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij zijn met nutrilon begonnen na de bv en daarna als ze wat groter waren kruidvat huismerk:)

6. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Een marketing strategie van Nutriolon, trap er niet in.

Deel Deze Pagina