Wij wilde die ook aanschaffen, totdat ik hem in de winkel zag. Lijkt me een ontzettend onding, heel dik en vond hem ook niet zo mooi. Dus voordat je hem evt. besteld zou ik wel eerst even kijken of het echt iets voor je is. Maar er zitten inderdaad gaten in.
Mmm, verschillende reacties... Ik heb de wrapper nu voor in de wagenbak, maar daar is ie nu te groot voor. De wrapper beviel mij heel goed.
Ik zag op Facebook dat Lodger met nieuwe kleuren voor de Bunker komt: roze, blauw, lichtgrijs en donkergrijs. Ik heb Lodger gemaild en ze antwoordden dat e vanaf wk 38 leverbaar zijn, over 2 wk dus. Ik heb vervolgens bij Prenatal gevraagd of de 20% korting tijdens de Mama Mazzel Dagen eind aept ook geldt alsik de Bunker daar bestel, en ze zeiden dat dat klopte. Nog 3 weekjes wachten dus en je hebt nieuwe kleuren én 20% korting!
Wij hebben hem ook en vinden hem super! Veel warmer dan een gewone voetenzak en hij is handig in gebruik. Voor de tweede kijken wij ook uit voor een nieuwe lodger.
Ik heb er 2, eentje gekocht voor mijn oudste, en daarna gebruikt voor mijn 2de kindje, nu kan straks mijn derde kindje er komende winter in. En aangezien onze vierde onderweg is hebben we ook er eentje bij gekocht voor kleintje nr 4. Wat een super voetenzak!!! blijft prachtig ook na vaak wassen. Ik vind ze wel heel mooi, en zeer comfortabel voor kinderen. Mijn zoontje woonde er haast in. Als hij ziek was lag hij erin op de bank. Als het heel koud was sliep hij erin in bed. Ik verplaatste hem van de buggy naar de wandelwagen en weer terug. na het wassen snel droog. Ik gebruik hem ook wel in de wagenbak/ reiswieg van de kinderwagen als het heel koud is buiten. Het is wat mij betreft een van de beste aankopen die ik gedaan heb. Ik vind wel dat ze veel duurder geworden zijn. ik heb er destijds nog 79,95 voor betaald en zie nu dat ze gewoon 99,95 zijn terwijl ze verder niet verbeterd zijn, enkel wat andere kleurtjes. Maar ik heb ze dubbel en dwars terug verdiend zo veel gebruikte is de voetenzak en ga nu ook weer gebruiken. Dus wat mij betreft, echt een aanrader. Ik heb de originele voetenzak die bij mijn wagen zat, de quinny voetenzak, niet eens gebruikt omdat ik de lodger altijd gebruikte. vond die veel mooier, fijner en comfortabeler.
Dank je wel! Ik denk dat ik de bunker wel ga kopen nu. Het lijkt me wel wat Jammer dat ze hem alleen in kindermaat hebben he, het lijkt me ook wel wat voor op de bank
ja haha het is echt zo een lekkere mummy voetenzak/ slaapzak. zou inderdaad ook wel wat voor volwassenen zijn. Ik zou gewoon eens even in de winkel kijken hoe jij hem vind in het echt, en neem vooral je buggy mee waar je hem het meest in wilt gaan gebruiken dan kun je gelijk kijken of de de gordeltjes er doorheen kan halen (wat bij volgens mij alle wagens en buggys wel kan hoor, maar beter het zekere voor het onzekere)
Super die tip van nw kleuren en de Prenatal mazzeldagen! Heb wel een vraag. Als jullie de bunker gebruiken, gebruiken jullie dan ook een winterjas? Zit te twijfelen wat ik allemaal moet kopen voor de winter. de bunker staat sowieso op mijn lijstje.
nee ik vind het dan al gauw te warm en te propperig. Mijn kindjes hebben vaak een gevoerd vest aan in de bunker, zo een borgvest zeg maar. Z8 heeft leuke borg vestjes bijv. Maar je kan ze vaak ook bij c en a kopen. En winterjas in de voetenzak wordt al gauw te warm en te propperig.
Ik deed van de winter wel een jas aan in de bunker. Want anders hebben ze toch koude schouders en armen? Maar hier een kindje die niet met dr armpjes in een voetenzak gaat zitten, dat scheelt.
Ja er zitten gaten in. Ik vind het een geweldig ding! Ik gebruik alleen de extra binnenvoering niet, vind ik echt te warm voor mijn warme kind.
wij hadden ook een jas aan in de bunker maar wel de binnenkant eruit en op mindere koude dagen de binnenkant erin dan een vest aan. nu ga ik ook weer een jas aan doen omdat ik verwacht dat hij nu zijn armen niet meer in de bunker houdt. ik vind het echt een top ding en nooit spijt van gehad dat ik hem heb gekocht, trouwens vorig jaar ook met mamamazzeldagen gekocht en ga ik nu weer doen.
Ik had niet gedacht dat ik het zo'n handig ding zou vinden. Hiervoor deed ik altijd een dekentje om hem heen, totdat hij het een spelletje vond om het weg te schoppen. Nu ik de lodger bunker heb, vind hij en ik het echt geweldig. Hij speelt er zelfs verstoppertje mee. Hij pak het bovenste stuk en doet het half over zijn gezichtje. Heerlijk zacht en warm!
Ik breek even in want denk er ook over om een lodger bunker aan te schaffen. Vond hem live in de winkel minder mooi dan ik dacht. Daarom ben ik wel benieuwd wat de bunker nou zoveel fijner maakt dan een gewone voetenzak?
Echt een superfijne voetenzak. Ik vind hem veel fijner dan een gewone voetenzak, omdat je kindje er wat meer in gewikkeld zit, net even knusser dan alleen je onderlijf in een zak. Je kan hem ook losser of strakker dichtdoen (dus warmer of koeler), met of zonder binnenvoering, met of zonder capuchon, enzv. Verder is hij heerlijk zacht.
Ik vind het ook echt een superfijn ding. Waarom beter/fijner dan een normale voetenzak?? Omdat je je kindje warmer in kunt pakken. Nog een klein voordeeltje van de wrapper en de bunker... vooral in het begin wilde ik mijn dochtertje niet te vaak omkleden dus soms had ik haar gewoon in haar pyjama in de wrapper. Niemand die het ziet. In idd... een dekentje is veel sneller weggeschopt dan de wrapper. Ik heb mijn bunker trouwens via marktplaats gekocht. Zag er echt nog perfect uit.