hoihoi, ons dochterje van iets meer dan 3 maanden krijgt 5x180/6 en gaat ook helemaal op. nou is me vraag hoelang mag er tussen de laatste fles en de eerste fles zitten qwa tijd? en krijgt ze niet te veel melk binnen? ze kijkt ook vaak naar hoe we eten, mogen we al wat proberen? ze is dan zo aan het kijken naar iedere hap die we nemen. groetjes
Hoi, Beneden de 4 maanden is het belangrijk dat er niet langer dan 10-12 uur tussen 2 voedingen zit. Verder kun je de 5 voedingen zelf over de dag verdelen. Is haar gewicht boven de 5 kg? 5 flessen van 180/6 is dan prima hoor, niet te veel. Dit is wel de maximale hoeveelheid die ze van flesvoeding mag hebben. Met vaste voeding zoals groente en fruit kun je beter nog even wachten tot in ieder geval 4 maanden. Groetjes Angelique
hoihoi, bedankt voor je antwoord. dan moet ze nog even geduld hebben. gelukkig dat de melk hoeveelheid goed is. nu heb ik een volgend klein probleempje onze kleine wou geen nutriolion standaard maar drinken ging ze van kolkhalzen nou zijn we overgestapt op frisio standaard en die drinkt ze wel leeg ze drinkt dan 5 flessen a 180cc en ze groeit goed ze is al 6185kg. sinds we overgestapt zijn heeft ze opeens groene poep dat heeft ze nu al een paar dagen hoort dat bij het overstappen of valt de melk niet goed in d'r maag? verder doet ze het goed slapen spelen plas en poepluiers en de fles leegdrinken en veel lachen naar haar twee oudere zussen en heb nog een vraag ze krijgt rechtsonderin een tandje door kan het daar ook nogvan komen? bedankt claudia
Hallo, Bij een wisseling in de voeding moeten de darmpjes daar aan wennen, hierdoor kan de kleur en dikte van de ontlasting veranderen. Dit kan tot twee weken duren. Wanneer een baby een tandje krijgt, kan er inderdaad ook een verandering in de ontlasting te zien zijn. Groetjes, Petra
hoihoi, ik heb het met me dochtertje aangekeken, en ze krijgt nu 3 weken de andere voeding maar d'r kleur ontlasting blijft groen en is nu aan de dikke kant soort klei achtig . verder is ze een vrolijke baby en speelt slaapt en heeft genoeg plasluiers. moeten we toch een andere voeding gaan gebruiken of? bedankt alvast claudia
Hoi, Het is geen probleem om de voeding te blijven geven zolang je kindje het er goed op doet, je kunt het gerust even de tijd geven. Een groene kleur is geen probleem. Groetjes Eveline