lichtgewichtbuggy met maxi cosi?

Discussion in 'De babyuitzet' started by miekie82, May 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Hoihoi..

Heb even een vraagje..bestaat er naast de Quinnyzapp nog een andere(lees vooral goedkopere) lichtgewicht buggy waar je een maxi cosi op kan klikken?(max 5 kilo, adapter is dan nodig dat snap ik!)

Ik zoek namelijk voor 2 weken vakantie zoiets! Zodat ik alles normaal zonder gedoe mee het vliegtuig in kan nemen!

Ik kan er weinig info over vinden, maar missschien en hopelijk kijk ik er overheen!

kus miek

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    De maxi-taxi van maxi-cosi.

Verder zou ik het niet weten....

3. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb wel vorig jaar mijn 'gewone' onderstel(X-adventure) en maxicosi (en zelfs de wandelwagenbak ingeklapt in de koffer) mee op vliegvakantie genomen. Dat was helemaal geen probleem, dat werd niet eens gewogen. Wij mochten voor de kleine 10 kilo extra bagage meenemen (transavia) en dat zat in de koffers want die wogen samen 52 kilo of iets in die richting. De maxicosi en het onderstel vielen dus niet onder de categorie 'extra bagage'.

Verder heb is als tip: vroeg incheckken en vragen of er nog een leuk plekje is voor je kleintje. Wij kregen op die manier op beide vluchten (heen en terug) een eigen stoel (gratis dus he)voor haar, zodat de maxicosi zelfs mee het vliegtuig in mocht. Ideaal!

4. Nicci

Nicci Lid

Jun 18, 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    De quinny Zapp kan ook!

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Thx voor de antwoorden!
    De maxi taxi is ind. een optie...En verder ben ik zelf ook nog niet gekomen!

Kiz...Ik had een mail gestuurd naar transavia en die kwamen met een hele waslijst met regels..en onze wagen is te groot en moet in het ruim, en dat wil ik dus niet! Als ze met kinderwagens net zo omgaan als met koffers....Ik vind mijn wagen toch net iets te nieuw en te duur om zo het ruim in te gooien! En de maxi cosi mogen ze wijgeren he! Maar er is ook kans dat je hem wel mee mag nemen, maar die zekerheid heb je dus niet!

Nicci..in mijn berichtje had ik ook de vraag..naast de Zapp nog andere opties! hihihi Zapp vind ik geweldig! Maar voor een extra buggie vrij duur, en ze zijn 2ehands nog niet echt veel te krijgen en al helemaal niet goedkoop!

Ik blijf marktplaats gewoon in de gaten houden, heb nog tijd zat namelijk, en hoop voor een goedkoop prijsje een maxi taxi te krijgen, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken of hij wel heel in spanje komt! En lukt het niet..dan heeft mijn mannetje al gezegt..Kopen we lekker een Zapp! hahahahahahahhahahahaha (gaan 2 keer per jaar met vliegtuig op vakantie dus zal vast wel vaker gebruikt worden! Misschien ook handig bij opa en oma ofzo...) Wacht ikw el op de volgende mama mazzel dagen bij de prenatal ofzo..scheelt een hoop...

kus miek

6. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb ook een Zapp, heb er geen spijt van. Ook met name gekocht voor vakantie.Ik heb er al veel plezier van gehad.De zapp mocht mee in de sluis, en stond weer netjes klaar zodra we uit het vliegtuig waren(KLM)

Share This Page