Ik vraag mij af want ben al denk ik 4 keer geweest babyzwemmen. En elke keer ze is enige die huilt. Ze kijkt dan meestal niet naar mij maar soort langs en aan de kant en huilt huilt zonder reden. Ontroostbaar. Soms echt volle 10-15 min soms minder. Maakt niet uit wat we doen. Ze grijpt mij ook vast aan bh en nek. Ze vond wel leuk vandaag op de matten ze kruipt gelijk andere kant. Ze vind niet erg als ze slokje neemt per ongeluk. We hebben keertje zelf gezwommen met pappa en met swimtrainer ze vond het super leuk geen enige keer gehuild in uur!! Thuis in bad doe ik niet veel in ze kruipt dan meestal op gaat optrekken dn staan. Stil zitten kan ze niet in bad of gewoon ook niet. Badring werkte hier ook voor geen meter ze ging gelijk zich uittrekken.. Ik vraag mij af want er zij in babyzwemmen denk ik c 15-20 babys 6-12 mnd en niemand hult...
vind ze het misschien eng om zo los in het water te zijn, zonder band? je bad thuis is natuurlijk veel kleiner en met baby zwemmen kan ze niet staan in het water, ze heeft dan alleen jou waar ze op moet vertrouwen.
En als jullie met z'n drietjes gaan zwemmen en dan zonder swimtrainer, hoe reageert ze dan? Misschien vindt ze het inderdaad eng zonder verdere houvast of bevalt het tijdstip van de zwemles niet, ivm eten/slapen bijvoorbeeld?! Maar bij ons op zwemles wordt er wel meer gehuild hoor, zou ze niet de enige zijn.
Indd misschien te veel mensen en dat ze grond niet voelt? Ze vind spetteren ook niks als iemand begint naast gaat ze gelijk huilen. Spettert zelf ook niet ook in bad niet.