Ongesteldheids gevoel bij 38 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja20, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat houd een ongesteldheids gevoel in aan het einde van de zwangerschap.
    Een beetje een griep gevoel, zware benen , moe , snel honger en die ongi gevoel (onder in de buik).

    Is dit herkenbaar , en wat zegt/zei het bij jullie ?
     
  2. Lynneke

    Lynneke Actief lid

    29 mrt 2007
    122
    0
    16
    heb ik ook gehad rond dat termijn. Maar beeb dobbert nog rustig rond.. dus ik denk niet dat het veel zegt.
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Geen hoopgevend antwoord dus :(
     
  4. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Tanja,

    Bij de 1 is dat het teken dat er wat begint, en bij de ander is het vals alarm ( zie maar bij ons in de augustusmamma's)
    Ik hoop voor je dat het doorzet ( tevens bij mij, want heb het zelf ook ;) )
    Ik ga voor je duimen!
     
  5. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad Tanja, en van het weekend had ik hnet weer! Maar nu is alles weer rustig in mijn buik!

    Dus volgens mij hoeft het niet zoveel te betekenen.....

    Gr
     
  6. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik had dit ook maar dan al vanaf een paar weken. elke keer dacht ik aan voorweeen/ rommelen maar later bleek het een blaasontsteking :(

    Later heb ik voorweeen gehad maar dacht ik dit is mijn blaasontsteking ;) maar toen het erger werd wist ik genoeg!

    Dus ik zou zeggen als het echt iets zou zijn word het vanzelf erger, zo heb ik me er tenminste doorheengesleept...vor zover dat kan dan ;)

    succes dames!
     
  7. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    De kleine kan zich in je bekken aan het nestellen zijn. Dit gevoel had ik twee weken terug al en de vk heeft dit bevestigd.
    De kleine zit bij ons nu echt goed vast en ik hoop dat ze hiermee ook aangeeft dat ze er zin in heeft eruit te komen.....
     
  8. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dit gevoel ook verschillende keren gehad. Het duidelijkste tijdens de indaling, 2 weken voor de bevalling. Toen de verdere indaling de zaterdag voor de bevalling. (Incl kleine weeen) En de laatste keer de dag voor de bevalling (woensdag). Bij mij waren het dus voortekenen.
    Suc6 met de laatste loden (loodjes is een understatement).
     

Deel Deze Pagina