vandaag hebben we het cb gebeld voor ons zoontje omdat hij van smorgens 7 tot 11 huilt en dan van 11 tot 3 slaapt hij en dan van 3 tot 7 uur is hij de ene keer wakker en de andere keer slaapt hij en dan van 7 tot 11 slaapt hij weer goed om 11 uur moet ik hem vaak wakker maken hij krijgt nu 150 + 5 schepjes 3 forte en 2 staandaard (hij heeft ook nog een nachtvoeding dat is de 6de fles) maar nu zeiden ze van geef hem maar 180 + 6 schepjes mijn vraag is nu is hij daar niet nog te jong voor hij is vandaag 8 weken woog vorige week 5220 gram en zou dat wel verstandig zijn omdat hij ook tijden heeft dat hij goed slaapt ik ben namelijk een beetje aan het twijvelen groetjes daphne
Ik vind het wel snel 180cc. Hij huilt niet na elke fles dat hij nog honger heeft. Mijn advies zou zijn 150cc, maar doe wat jij denkt dat goed is. Meningen zullen hierover altijd wisselen. Ilja
dank je wel ik vond zelf 180 cc ook een beetje veel dus ik wacht daar liever nog even mee tot ik denk dat hij het echt nodig heeft groetjes daphne