Ervaring Little People

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Vanaf welke leeftijd spelen de kleintjes met Little People?
    Hoe vinden jullie kleintjes dit?
    Ik weet dat onze dochter nog erg jong is en er voorlopig niet mee kan spelen, maar was benieuwd vanaf welke leeftijd wel ongeveer, er staat op de doos van 1-4 jaar..
    Ik had in gedachten het huis te kopen van little people (voor kerst), die is nu met 25% korting.

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Mijn dochter kreeg het toen ze 1 jaar was en ze speelde er wel mee. Nu speelt ze er beter mee, maar toen ook al.

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 8 maanden en vindt de poppetjes al erg intressant!
    Echt spelen doet hij niet maar voelen, proeven, ontdekken doet hij wel.

Ik heb voor hem ook al wat little people gekocht en ik zie wel wanneer hij dat krijgt.

4. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft het een week geleden gekregen hij vind het leuk.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O het poppenhuis is al heel snel leuk hoor, al die geluidjes zijn mega-interessant, en ook de deurtjes en raampjes die open en dicht kunnen enzo. Mijn dochter vond dat denk ik met een maand of 8 á 9 wel al leuk. Met haar verjaardag heeft ze hem zelf gehad. Ze begint nu steeds meer echt fantasiespel te doen, dat ze een poppetje voor de koelkast zet en dan zegt: koelkast, eten koken! Of poppetje in bed legt, kusje geeft en 'slaap lekker, truste' zegt enzo. We hebben inmiddels ook die 'achtbaan' (of glijbaan, wat is het?) en het reuzenrad. En verder van de Sint heeft ze nog wat extra poppetjes en autootjes gekregen. Ik koop het vooral tweedehands.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    De oudste heeft er nooit mee gespeeld, de jongste wel een beetje, maar ook niet extreem veel. Had ik vooraf geweten dat ze er zo weinig mee zouden spelen, dan had ik het nooit gekocht.

Het huis lijkt me trouwens wel het leukst. Kun je het altijd uitproberen, toch?

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier wordt er zelden mee gespeeld. We hebben de boerderij,de stal en het vliegtuig, maar ze kijken er nauwelijks naar om. Mijn jongste (17 maanden) luistert heel af en toe naar de geluidjes, maar komt niet aan de poppetjes of diertjes.

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier op MP veel gekocht. Er is echt nooit mee gespeeld, alleen de trein vonden ze geweldig. Nu doorverkocht aan kindjes die met niets anders spelen? Dus het is per kind verschillend.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Hier vond ze er geen zak aan.:( gekregen voor haar 1e verjaardag, hooguit een week mee gespeeld en nu staat hij op de kast te verstoffen. Heb tussendoor de schoolbus gekocht omdat ze zo gek is op auto's, maar ook daar is niet mee gespeeld..:(

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Onze dochter kreeg little people voor haar eerste verjaardag. Ze speelt met de poppetjes en drukt op de knopjes van het huis. Maar met de poppetjes in het huis snapt ze niet. Vandaag probeerde ze het poppetje in de vormenstoof te proppen ;)

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Oh ja, wij hebben ze via mp gekocht. Nieuw vind ik veel te duur.

Deel Deze Pagina