hoi , ik heb een vraagje , mijn meisje zit nu op 5 voedingen maar ze slaapt nu smorgens langer en dan komt het niet goed uit met de voedingen en als ik ze wakker moet maken dan drinkt ze nog slechter en valt elke x in slaap onder de fles. ze is geboren op 13-12-2012 , ik bied nu 5 x per dag flesjes van 180+6 aan en meet deze terug af tot 180 , maar de ene keer drinkt ze hem leeg en de andere keer blijft er 90 van over , en dan weer 120 wat ze drinkt. maar de meeste gaan niet leeg. gister was ze om half 10 aan dr eerste flesje en sliep na een kwartier weer en werd toen om kwart voor 2 wakker en toen de 2e flesje dus nu word het erg krap om op 5 voedingen te gaan komen. vandaag was t 10 uur en toen half 3 pas weer een voeding, ze dronk de laatte voeding om 00;00 en dronk maar 70 totaal vandaag maar 575 hoe kan ik dit t beste doen ? toch wakker maken ookal drinkt ze dan bijna niet ? of gewoon wachten tot ze zelf komt en dan 4 voedingen? sommige dagen komt ze zelf weer wel om de 3 uur ipv van 4 uur maar ze heeft ook regelmatig dagen dat ze veel slaapt en dan word t moeilijk ze weegt nu 5260 gram
Als ze de 180 meestal niet haalt dan kan je toch 150/5 maken? Zonde van de schep die wordt weggegooid. Kan regeldag zijn, je zit niet ver van de 3 maanden als ik het net goed zag. 4 voedingen voor zo'n uk vind ik vrij vroeg maar soms kan het echt. Aangezien jouw kleintje vaak de 180 niet leegdrinkt zal ze er nog niet aan toe zijn. Het duurt nog even voordat je mag bijvoeden en als dat niet lukt, om wat voor reden, dan zit je erg gauw aan de max denk ik.
minder voeding maken. Waarom gooien mensen hun voeding weg trouwens? Als je 180+6 maakt mogen ze dat toch gewoon drinken? Zou nu gewoon 150+5 geven en kijken wat ze daar mee doet. 180+6 is duidelijk nog teveel dus zonde van de voedingen die je maakt.
ik was naar de 180 gegaan omdat ze eerst wel de 150 elke x leegdronk en daarna ook 180 maar toen is ze weer ineens minder gaan drinken. ik maak eigenlijk 180 omdat ze soms hem wel leegdrinkt en soms maar 70 en dacht dan krijgt ze meer binnen als ze hem wel wil. gister dronk ze bv maar 575 de hele dag moet dr ook overdag wakker maken voor d voedingen omdat ze anders pas rond 1 uur half 2 dr laatstevoeding zou hebben. gister dronk ze de laatste mar 70 en was elk x aan t huilen en wilde eigenlijk gewoon slapen ze slaapt nu ook wel weer erg veel , smorgen tussen half 9 en 10 uur voor dr eerste voeding en dan daarna tussen 1 en half 3 dat ze weer wakker word
wat een slaapkop hahahaha. Moet eerlijk zeggen dat ik me van de hoeveelheid die ze per dag binnen krijgt niet zoveel aan trek. Als ze het niet drinkt zal ze het niet willen. Jaylinn laat hier vaak 30 tot 50 staan maar als ik dan bij mezelf denk ik maak ninder wil ze wel ineens 180 cc. Pffff vind het maar een gedoe allemaal hahaha
jaa dat vind ik ook want elke x als ik denk ga minder maken drinkt ze er ineens weer wel een helemaal leeg. vandaag dus ook 2 x en dan dus ook weer eentje van 90. ze hadden gezegt dat ze tussen de 150-180 per kilo dat ze weeg binnen moest krijgen nou ja dat zou minimaal 750 zijn maar dat red ze niet snachts en smorgens slaapt ze bijna atijd goed en best lang *klopt af* overdag heel verschilled vandaag bijna niet geslapen en van t weekend bijna tussen alle voedingen
Gewoon 150/5 maken en als ze dan nog honger heeft er 30/1 achteraan doen. Op verzoek, niet wakker maken - helemaal niet erg als ze de ene dag een fles meer drinkt dan de andere dg.