voedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door makey, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hallo,

Van een enorme huilbaby de eerste 6 weken is hij een zoete baby geworden die veel slaapt (wel heel snel overprikkeld )ligt in een pacco sinds een paar dagen en het gaat geweldig
    Hij bleek koemelkallergie en reflux te hebben nu krijgt hij medicijnen en nutramigen en het gaat na 2 weken helemaal super alleen hij is nu sinds 2 dagen van de nachtvoeding af hij kreeg aldoor 6 keer 165 ongeveer maar dronk niet altijd de flessen leeg

Nu ben ik overgegaan op 5 van 200(drinkt ze niet altijd leeg) flessen anders komt het niet uit maar nu heb ik een vraag hij slaapt soms zo vast overdag als hij dan ongeveer 1,5 uur na de voeding gaat slapen dat hij niet na 4 uur wakker word om te drinken ,MOET ik hem na 4 uur wakker maken of mogen er ook 5 uren tussen zitten of MOET ik hem wakker maken overdag hij weegt 6kilo en is nu 9 weken oud (geboortegewicht 3460)

Ik denk dat hij door de pacco zo goed slaapt overdag ,voor de pacco deed hij hazeslaapjes van 10 min en werd dan weer huilend wakker.
    Hij word nu ongeveer om 0630 wakker kan iets eerder of later zijn

kun je mij advies geven??

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als je maar zorgt dat je op 5 voedingen uit komt. En dat betekend meestal a 4 uur drinken.

Ilja

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    een virendin zei omdat hj al 6 kilo weegt dat hij o p4 voedingen mag maa rhij is nog maar 2 maanden en hij heeft reflux.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vanwege mijn vakantie is de vraag blijven staan.

Het aantal voedingen hangt niet alleen samen met het gewicht, maar ook de leeftijd en hoe de kleine het verder doet.

Hoe gaat het nu? Op hoeveel voedingen zit je nu?

Ilja

Deel Deze Pagina