voedingen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door luuus, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

fergie krijgt 5 flessen van 220, voor de laatste fles moet ik haar normaal echt wakker maken en die drinkt ze dan ook niet helemaal op, ze krijgt ook elke dag een fruithapje. kan ik die laatste fles weg laten of heeft ze die nog nodig.. ze is wel 10 weken te vroeg geboren dus omgerekend is ze nu ong 3,5 maand ze weegt rond de 6 kilo..

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    5 flessen van 220 vind ik best veel. Ik dacht dat 5 X 180 cc (met 6 schepjes) normaal was. Als je op 4 flessen over wil, dan kan je overstappen op 210 cc + 7 schepjes. Dus als ik dit zo lees, kan die laatste fles er wel af!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    boven een liter wordt afgeraden. Een keertje is niet erg, maar het zou niet standaard moeten zijn, al zijn er ook weer studies die het tegendeel bewijzen. Misschien die laatste fles eerst wat minder proberen? (ik roep maar wat hoor...)

4. luuus

luuus Niet meer actief

ja dat bedoel ik ook 180 met 6 schepjes is 220. maar volgens mij is 4 flessen van 220 ook zat voor dr want ze krijgt ook dr fruithapje en heb van de week die laatste fles overgeslagen toen sliep ze gewoon de nacht door net zoals altijd..

5. luuus

luuus Niet meer actief

alleen weet ik niet of ik die laatste fles weg mag laten omdat ze nog zo klein

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als je 4 flessen van 210 + 7 geeft, dan krijgt ze ongeveer hetzelfde binnen aan flesvoeding. Ze is natuurlijk nog niet zo zwaar, daarom durf ik daar ook geen uitspraak over te doen. Misschien even overleggen met het CB.

7. randi

randi Niet meer actief

luuus onze tweeling is 4maand maar berekende leeftijd 3 maand , zij drinken 4 flessen van 250 ( 210 water en 7 schepjes) mijn schema ziet er zo uit

8.00 fles

11.00 fruitpapje

14.00 fles

18.00 fles

tussen 21.00 en 22.00 fles

zij doen het rpima zo en wegen ieder 5.980 en 6.110

8. luuus

luuus Niet meer actief

thnx randi ik ga het morgen even overleggen met de ka en denk dat ik ook zo'n soort schema ga aanhouden

Deel Deze Pagina