De titel zegt het al. Wij krijgen maandag de eerste echo en het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook in het begin van de zwangerschap zijn om zo ervaringen te delen.
Ja, wij hebben dinsdag onze eerste echo! Kijk je er naar uit of zie je er tegen op? Ik vind het nog wel dubbel! Hoop echt dat de echo bevestigd wat we hopen, namelijk dat we zwanger zijn en het hartje 'gewoon' klopt. Wij zijn dinsdag 7+2, dus net iets minder ver dan jij. Moet je naar het ziekenhuis? Wij wel, naar de fertiliteitskliniek als afsluiting van het IVF traject. Succes jij en alle andere meiden die ook komende week een eerste echo hebben. Ik hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen.
Yes, ik moet ook aankomende dinsdag en ik vind het wel heel spannend. Hoe lang ben ik nu volgens hen zwanger en het aller belangrijkste klopt het hartje! Succes maandag, ik laat dinsdag ook nog even een berichtje achter.
oooh wat spannend voor jullie! Ik heb er heel veel zin in maar ben toch ook wel angstig, zodra ik een kloppend hartje zie zal die angst weggaan (hoop ik) ben al een week op van de zenuwen, ergens denk ik alles is goed dus maak je niet druk maar dan toch denk ik weer maar wat als het niet goed is! Te erg! Wij kunnen gewoon na de verloskundige. Jullie hebben ook een heel traject gehad dan of niet? Heel veel succes dinsdag en hopelijk krijgen jullie een mooi kloppend hartje te zien!! Laat je weten hoe het gegaan is?
Heel veel succes!!! Leuk dat je dinsdag even wat laat weten! Ik duim voor jullie dat alles goed is en er een mooi kloppend hartje te zien is! Hoelang denk je zelf dat je bent?
Ik mag volgende week pas.. De 15e dus.... Was t maar zover.. Jullie allemaal succes! Laten jullie weten hoe t is gegaan?
Als het goed is vandaag precies 8 weken en morgen 8 weken en 1 dag. Ik hoop dat ik al op de 12 weken zit, dan kan ik het aan iedereen vertellen Hoe ver ben jij? En heb jij inmiddels je echo al gehad?
Ow dan lopen we gelijk op! Ik ben vandaag als het goed is ook 8 weken. Ik heb de echo om 15.45 dus zal vanavond wat laten weten! Stiekem hoop ik ook dat ik al verder ben! Hahaha ben zooooo slecht in mn mond houden!
Jaaaa ik heb morgen ook mijn eerste echo!! Krijg ik eindelijk te horen hoe ver ik werkelijk ben... spannend!! Wat gaat er verder allemaal gebeuren bij zo'n eerste echo?
Ik heb mijn echo gehad! Alles is prima met de kleine, het hartje klopt. Ik ben alleen 7 weken en 2 dagen zwanger op 8 weken dis 5 dagen langer mn mond houden! Haha 21 december is de nieuwe uitgerekende datum. En over 3 weken krijg ik weer een echo! Jippie! We zijn zooooo blij!
Hoi hoi, Ik kom net terug van de verloskundige en ik heb ook een kloppend hartje gezien! Ik schrok er een beetje van en heb daardoor wat traantjes gelaten, want toen kwam pas echt het besef dat er iets in mij zit. Ze hebben bij mij nog niet gekeken hoe groot hij was en dus gekeken wat de precieze datum is. Ze zeiden dat dit pas echt goed te zien is tussen de 10 en de 12 weken. En het klopt ook, want ze heeft hem meerdere keren opgemeten en hij versprong telkens van het aantal dagen. 26 mei heb ik de volgende echo! Zo blij! Voor de mensen die nog moeten, ze gingen daarna bij mij helemaal doorspreken hoe je medische achtergrond is, wat de uitkomst was van de bloedtest e.d.
Wij hebben hem morgen! Vind het enorm spannend. toch zo een 'doet ie het, of doet ie het niet' momentje voor mijn gevoel