voedings bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamar, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik wil een "leuke" voedings bh kopen....

Maar ik weet dat ze bij bv de Hema alleen wit en zwart hebben, die vind ik een beetje saai. Ik zag bij de prenatal wel iets met kant, wordt al wat charmanter..... :eek:

Maar ik vroeg me af, waar kan ik nog meer leuke voedings bh's vinden?
    Zou een gewone lingeriezaak ze ook hebben?

Gr Tamar :)

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ik heb me ook rot gezocht en ben uiteindelijk maar voor die prenatal-kant-variant gegaan. Onze speciaalzaak in lingerie had alleen maar een soort hema-dingen maar dan veel duurder omdat het van een merk was. Het enige verschil dat ie ook in huidskleur verkrijgbaar was. Maar nog niet echt charmant dus.
    Op internet kan je wel veel vinden, maar ik moet zeggen dat het vaak niet mijn smaak is (roze, met strikjes, of toch gewoon weer simpel wit/zwart).
    Dus ik houd dit topic in de gaten, misschien vind ik ook nog wat!

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik wil ze eigenlijk niet via internet kopen, dan kan ik de stof niet voelen en het is lastig passen....
    De deur uit vindt ik ook geen probleem en juist wel even fijn zo tijdens het verlof en dit weer!

Ben benieuwd.......

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bij Kidsfactory hadden ze vorige keer (3mnd geleden) ontzettend mooie bh's, zat ook wel een prijskaartje aan, maar mooi waren ze wel!

Uiteindelijk ben ik ook voor de Prenatal versie gegaan, 't is maar tijdelijk ;)

5. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Afgezien van dat ze bij de Hema saai zijn, ik vind ze ook niet goed. Ze geven weinig steun. Ik heb bij een lingeriezaak twee saaie huidskleurige gekocht, maar die zitten wel superfijn! En via prettymum.nl heb ik nog een leuke gekocht die ook veel steun geeft.

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Bij de livera hadden ze ook voedingsbh's Hingen wel achter dus moet er wel om vragen.

7. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    h&m daar heb ik de mijne weg is wel zwart maar er zit wel kant bij aan vind ze zelf wel mooi

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    daar hoef je alleen niet heen te gaan als je een grote maat hebt want ik ging hier in denhelder heen voor een meegroei en voedings bh's maar ze hadden neit groter dan een D cup en daar pas ik toch echt niet in

9. Sijke

Sijke Bekend lid

hunckemuller had laatst ook leuke, ik heb zelf die van de hema en van prenatal.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Anita Maternity heeft voedingsbh's waar je je ook nog wat charmant bij voelt (zelfs met beugel). De meeste modellen gaan tot en met cup G maar een aantal (2 geloof ik) tot cup H.
    Die laatste zijn nu voor mij besteld. Kanz e hopelijk eind van de week ophalen.
    Oja, ze zijn te koop bij de Livera en bij de speciale lingeriezaken. Op het internet kan je ze al wel wat bekijken. Kosten rond de €50,-

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
  12. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Thx, ik heb al een paar leuke gezien......

Ik ga vandaag of morgen even kijken

Gr

13. Amle

Amle Niet meer actief

Ik heb bij de Otto besteld.
    Stond wel een hele leuke, vlotte in.
    Wit maar met een blauw/groen randje en hele leuke bijpassende slips.
    Zit (bij mij) ook goed.

Succes met je zoektocht.

Gr. Elma

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ik heb sinds dit weekend ook een Anita voedingsbh, wit met kant. Heb daar ook een meegroei bh van. Heb vanalles gepast, maar als je een wat grotere maat hebt, valt de helft al af. Dit was inderdaad niet goedkoop, maar ik merk goed het verschil. Deze heb ik bij Livera gehaald.
    Die van Hunkemuller eigen merk zaten me toch idioot! Terwijl die normale bh's daarvan bij mij meestal prima zitten.

15. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik heb er ook twee bij Livera gehaald van Anita Maternity. Daar heb ik ook zwangerschapsbh's van en ben daar heel tevreden over. Je hebt ze in wit, huidskleur, ivoor en roze en kosten 34,95. Ook zag ik er met bloemetjes, maar die waren nog een stuk duurder.

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb ook wel 2 mooie maar die geven toch echt minder steun vind ik... ik heb dan ook liever goede dan mooie.

Ikzelf bestel ze bij de borstvoedingswinkel daar hebben ze tenminste ook grote maten. Heb er 1 van Anita met beugel en verder van Mary-Jane ofzo.

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik koop ze ook gewoon bij hunkemuller. . . vond ik nog de leukste

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wat noem jij grote maten? Want dan kan ik ook eens kijken of dat Mary-Jane ook iets voor mij is.

19. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben het meest tevreden over die van Prenetal, heb ook andere maar ben niet zo'n fan van het model waar nog een stukje stof aan de bovenkant van je borst loopt als je het flapje open hebt. M'n dochter heeft deze namelijk binnen no-time te pakken en zit er vervolgens lekker mee te vechten tijdens de voeding. Van eten komt dan niet veel meer, ze vindt het veels te leuk..

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0

Deel Deze Pagina